31 Aralık 2012 Pazartesi

VE YILIN SON POSTU YAYINA GİRER !

Herkese merhabalar

Bugün yılın son günü ...hatta bu yazıyı okurken belki bazılarınıza son saatleri ya da yeni yılın ilk günleri ne zaman gördüğünüze bağlı yani  :)
Ben geçen günlerde dilek,istek yazımı içimden gelerek bir anda yayınladığım için bugünde benim için ''2012de neler gelmiş neler geçmiş'' postu olsun dedim :) 2012si kötü geçenleri ıvır zıvırla birazda olsun kafasını dağıtayım istedim :)Umarım yeni yılınız yaşadığınız tüm yıllardan daha güzel ve mutlu geçer herkese tekrardan mutlu yıllar ;)

2012de yine bol bol oje kullandım malum , ben bu ojeleri fotoğraflarken ''delimisin sen sürekli oje fotoğrafı çekiyorsun''diyen aileme selam olsun bakın ojelerim halka mal oldu haha :)) 


ee leyleği havada görmesem bile 3-5 manzara görmüşlüğümüz oldu bizimde bu yıl ama bakmayın böyle 8-9 fotoya 2 senedir no holiday modundayım oynatmama az kaldı :) 


eee  tabi tabiri caizse bu sene camış gibi yedim ve hiç bir hayrını görmediğim şu seneden ayrılırken +2 kg la sizlerle el sallıyorum :) 

Bu sene bileklikle yattık,bileklikle kalktık malum bunlarda 2012nin gözde aksesuarları 


ve her bayanın tutkusu olan ayakkabılarla bu seneyi kapatıyorum artık :) 

seneye görüşmek üzere diyorum , sonra bu iğrenç espiri yüzünden kendimi dövüyorum ahhaha :) 
hadi see u mujk 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...