24 Aralık 2012 Pazartesi

YILBAŞI ÜZERİ AVMLER VE ZARA ALIŞVERİŞİ !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Koskoca gibi gözüküp aslında yarısı uyku vb. kişisel ihtiyaçlarla geçen bir haftasonunu daha geride bıraktık.Ben genelde alışveriş yapmayı seven bir insanımdır ama bu hafta nefret ettim ve online alışveriş sistemlerine hayırlı dualar ettim :)

Beylikdüzü Marmara park avm o civarın yeni açılan en iyi avmsi çünkü içerisinde Bakırköy'ü aratmayacak her mağaza var ve otobüs,minibüs,metrobüs,taksi vb. tüm ulaşım araçları kapısının önünde duruyor....ee tabi Zara grubuna da yer verdikleri için gayet memnunum ama sanırım mimari yapısından kaynaklanan bir sorun var.Uzunlamasına ama dar bir avm bu yüzdende herkes üstüne üstüne geliyormuş hissini yaşıyorsunuz ve bu hafta yılbaşından önceki son hafta olduğu için herkes çıldırmış durumda vitrine bakmak için bile kuyruk bekledik o kadar yani :))) Nitekim Bakırköy ve Ataköy'de ki  Galeria,carousel ve capacity de dillere destan trafikleriyle bende baş dönmesine ve cinnetin eşiğine sürüklenmeme sebep oldular,düşünün yani bir ayakkabıcıya giriyorsunuz ama ayakkabı denemeye totonuzu koyacak yer yok bırakın oturmayı şöyle kenarda deneyim diyeceğiniz bile yer yok :) Neyse canlar giriş bölümü fazla uzadı :)

Bu savaş içerisinde en sakin bölge entresan bir şekilde marmarapark zaraydı yani aslında sakin değildi ama o mağazaları o kadar büyük ve derli toplu ki sadece ben geziyormuşum gibi geliyor ama bunun öyle olmadığını kasaya geldiğinizde anlıyorsunuz :))
Geçen seneden beri böyle hayvan motifli kazaklar var etrafta ama niyeyse hep açık renk üzerine ...siyah kurtlu kazağı bulmuşken kaçırmak istemedim



Ben normalde hayatta alt kısmı lastikli kazakları giymem ve sevmem çünkü lastik o bölgeden vücudun görünümünü kesiyor ve insanı daha kısa ve ne yazık ki kilolu gösteriyor tabi 40 kilo değilseniz :) Bu kazağında altına hafif lastiği var ama ben taytların üzerine de rahat giyebilmek için büyük beden aldım lastik görünümü bolluktan dolayı kayboldu 




Geçen yıllarda annemin genç kızlığından kalma taş gibi her stilin üzerine olan siyah bir hırkasını giyerdim yaz kış hep çantamda taşırdım , oda yukarıda ki model gibi hafif asimetrik önden düğmeli düz siyah bir hırkaydı.Yine birlikte gezdiğimiz günlerin birinde arabanın arka koltuğunda koydum diye iddia etsem de o beni çoktan terketmişti :)) Bir daha kimseyi onun yerine koyamadım ( valla çok üzüldüm he hala aklıma gelir hatta ) taaa ki zara da yukarıda ki model hırkaları görene kadar :) Bu linkten diğer renklerine bakabilirsiniz ben normalde siyahını aldım ama internet sitesinde siyahı gözükmüyor :S hee ayrıca aklınıza gelecek her rengi var yeşil,gri,mavi,kırmızı,siyah ....

The end ;) 



2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...