12 Aralık 2012 Çarşamba

ZARA UZUN UZUN T-SHİRTLER !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
başlıkta ki iki ''uzun''kelimesine anlamsız bir şekilde bakıyorsanız ilerleyen satırlarda aydınlanacaksınız sabredin :)

Malum geçen sene asimertrik adıyla ortalığa dökülen bluz ve tshirtler geçtiğimiz yaz ve bu kış hala tüm bolluk ve bereketiyle etrafta dolanıyor  :) Yani 1. uzun popo kısmına 2. uzun kol kısmına yarayan cinsten tshirtlerden  bahsediyorum başlığımda :)

Kendi adıma konuşursam ben bu konudan çok memnunum çünkü tayt-skinny vb. bir şeyler giydiğim zaman üzerine kısa şeyler giymeyi sevmem , giyeni de sevmem :) 40 kg da olsanız,totonuz tahtadan hallice veya fit bir vücuda da sahip olsanız lütfen üzerinize uzun bir şeyler giyin inanın hiç hoş olmuyor cinsiyet gözetmeksizin insanın gözü takılıyor sonrada ''Vayyy efendimmm benim orama baktı burama baktı,vay efendim sevgilim,nişanlım,kocam bana tayt giydirmiyor''eeee haklılar vallahi  :)) Neyse bunlar benim şakayla karışık şahsi fikirlerim ama siz yinede  dikkate alın :)

İşteee yukarıda ki sebeplerden dolayı ben herkesin dolabında yazlık veya kışlık uzun tshirt tarzı şeyler olması gerektiğini düşünüyorum.Kışın bu görevi kazaklar veya gömleklerde görüyor ama yinede siz daha hafif ve ince bide yanında şık şeyler arıyorsanız zara ya bakmanızı tavsiye ederim ;)

Bu tshirtleri tesadüfen gördüm zarada ..zaranın sezon içinde ki pahalılığından nasibini almamış hesaplı şeylerdi 

Ben siyah ve beyaz tercih ettim ama sanırım 3-4 rengi daha vardı.

Özellikle boyun kısmında ki deri detayı ve sırtında ki fermuar detayı spor görünümden çıkmanıza yardımcı oluyor.


6 yorum:

  1. sana katılıyorum, giydiğin kıyafet totoyu örtecek arkadaş yok öyle bıldır bıldır dolaşmak :) ister istemez gözüü kayıyor insanın sonrada midesi.
    Bu modellerin yanlış hatırlamıyorsam birde toz pembesi vardı?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen canı gönülden katılıyorum bu yorumuna ..evet sanırım toz pembesi bide yeşili vardı bu renkler daha kullanışlı diye bunları tercih ettim ama diğerleri de güzeldi :)

      Sil
  2. Evet bunlar acayip kullanışlı ben de asker yeşili görmüştüm sanırım..Ama Toulouse acayip soğudu..Çok ince gelir bana onlar. Güle güle kullannnn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett acayip ince bunlar daha çok sonbaharlık aslında teşekkür ederim :)

      Sil
  3. ay ablam tamda bunu tarıf edıyordum elıdam anlamamıstım telefondan oleyyyy cok mutlu oldum

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...