30 Mart 2012 Cuma

PRADA BAROQUE !

Önümüz yaz olduğu için bende sizler gibi güneş gözlüğü arayışına başladım .Fakat normalde optik bir insan olduğum için :)) numaralı cam yaptırmak zorundaydım ki numaralarıma göre bu her gözlüğe uygun olmuyor . Camlarda taşma yapmaması ve can kenarlarını saklaması için çerçeveli ve yuvarlak hatlı modeller tercih etmek zorundaydım geçen sene bu modelde iyi bir tercihten sonra bu senede farklı bir model ve renk olsun istedim ve tesadüfen Akbatı avm şişli kent optikte ellerinde kalan son kahve-siyah leopar baroque kaptım .Aslında alalı 1 ay kadar oldu ama o kadar fazla post yayınlandı ki bu gözlükle ilgili utandım açıkçası :) Gözlüğün orjinal resimlerini çekmedim daha doğrusu bir türlü fırsat olmadı ama rengi görmeniz açısından google keşifli fotografları yayınlıyorum :)


29 Mart 2012 Perşembe

GÜNÜN ŞARKISI !

SİYAH BABET TAVSİYESİ !

Herkese merhabalar

Havalar çok sıcak olmasa da artık ağır botlardan kurtulduğumuz için sevinçliyim.Aslında çizme , bot giymeyi çok severim ama bu sene biraz uzun sürdü ee özelliklede karlı dönemlerde kalın tabanlı , su geçirmeyen botlar tercih ettiğimiz için bıktım desem yeridir.Sağda solda açık ayakkabı , çorapsız ayakkabı giyenleri görüyorum da ben o kadar cesaretli değilim vallahi :) Ayaklarım üşüdüğü zaman piskolojim bozuluyor ztn gündüzler sıcak olsada akşamları hala bir kış havası hakim.Bende bu dönem içinde kendime her sene olduğu gibi rahat ve şık bir babet arayışındayım.Tam buldum işte bu diyorum fiyatı uçuk oluyor yada dünyanın en rahatsız , ayak parçalayan babeti oluyor.Sizden bu konuda tavsiye bekliyorum arkadaşlar.Düz siyah , şık ve rahat bir babet arıyorum .Bilgilenelim , bilgilendirelim :))

DİPNOT :Ne yaptımsa posta fotograf ekleyemedim :( Bu seferlik böyle oldu ...




28 Mart 2012 Çarşamba

PARFÜM TERCİHLERİM !

Merhabalar herkese
Havaların yavaş yavaş ısınmasıyla birlikte üst,baş,ayakkabı,saç,fiziksel görünüm vs. konularda hazırlıklar başladı.Bu hazırlıkları ister istemez yapıyoruz çünkü aksi halde garip görüntülere yol açabiliyoruz :) Bu konularla birlikte makyaj ve parfüm ürünlerinde de değişikliklere açık oluyoruz çünkü.Yazın çok ağır makyaj hiç kimseye yakışmıyor yakışsa bile sıcaklarla arası pek iyi olmuyor ee aynı şekilde parfümlerde bu durumdan etkileniyor.Yazın kullanabileceğim hafif ve kalıcı bir parfüm araştırması yaparken.Uzun zamandır dönüşümlü kullandığım parfümleri sizinle paylaşmak istedim.ee tabi sizden de yazlık (mümkünse şekersiz ) parfüm önerileri bekliyorum.

EDP-EDT ayrımından dolayı ilk şişenin kalıcılığından etkilendiğim fakat 
 2. şişede yanlış tercih yaptığım bir parfüm inşallah yakın zamanda EDP versiyonuyla benim olmasını diliyorum.
Lise dönemleride kullandığım fakat son bir kaç aydır yeniden gözdem olan hafif,sabunsu ve temizlik kokan parfüm 

Yukarıdaki ve aşağıdaki 2 parfüm benim gözde parfümlerimden ama ne yazık ki yaz için uygun kokular değil çünkü ağırlar.Az sıkıp etraftakileri bayıltmamak koşuluyla yaz akşamları sıkılabilir ama :) 


Kokusunu çok beğendiğim fakat pek kalıcı olmayan yine temizlik hissi veren fresh bir koku.

vee yıllardır değişmeyen parfümüm bu tespitte çevremdekilerin sana bu konu çok yakışıyor demelerininde etkisi büyük.

Ne zaman ucuz ve değişik parfüm arayışına girsem bu parfümü kullanıyorum hem çantalarda da rahatlıkta sığıyor vanilya sevenlere tavsiye ederim .

vee parfüm dışında gerçekten etkili bir ürün tavsiyem olacak size vanilya club kutusundan tanıdığım bu duş yağı  süper kokusuyla ve kokusunun parfümden daha etkili olması sebebiyle kalbimi çaldı :) Normalde suyla kullanılan bir yağ.Suyla temas ettiğimde köpürüyor ama ben bazen bir damlacık susuz kullanıyorum ve her iki şekilde de gün boyu hatta ertesi gün bile konusunu hissediyorsunuz tavsiye edilir 


27 Mart 2012 Salı

HAFTANIN OJESİ : CND KIRMIZI !

Geçenlerde pronail ve tırnakçı mağazalarından bahsetmiştim bknzzzzz...2 hafta geçtiği için tırnaklarımda ki kalıcı ojeleri çıkarttırmaya gittim.Çıkartma işlemini yaptırdıktan sonra bir kaç haftadır french li dolaştığım için kırmızı oje sürdürmek istedim.Ne zaman herhangi bir kuaförde kırmızı oje sürdürmek istesem hiç bir zaman istediğim tonu bulamıyorum ama bu sefer sürülen kırmızı ojeye hayran kaldım ve onu bu haftanın ojesi yaptım CND markasının ojelerini sadece shellac yani kalıcı oje uygulamalarında uygulatmıştım ama normal asetonla silinebilen ojelerini denememiştim.O kadar fazla renk seçeneği var ki seçmekte baya zorlandım ama çok memnun kaldım.Uygulama yapılan mağazalarda ojeleri satın alabiliyorsunuz bilgilerinize ..





26 Mart 2012 Pazartesi

GÜNÜN ŞARKISI !

İpekyol'un Yepyeni Ayakkabılarıyla Tarzınızı Tamamlayın!

2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonları mağazaları renklendirmeye başlarken bu sezon İpekyol’un çok özel bir süprizi oldu.

Kendi tarzını yaratan şık ve modern İpekyol kadınları, giyimlerindeki tasarım ve kalitenin tamamlayıcısı olacak yepyeni İpekyol ayakkabı koleksiyonuyla buluşuyor.


Koleksiyon onlarca renk ve desenle yorumlanırken; Business, Smart Trendy, Smart Casual ve Elegant temalarıyla tüm zevklere hitap edecek gibi.

Bu özel koleksiyondan dilediğiniz 1 çift sizin olabilir! www.hürriyetaile.com/ipekyol sitesinde sizi, tüm koleksiyonu görebileceğiniz, İpekyol’a özel bir ayakkabı odası karşılıyor. Burada en beğendiğiniz ayakkabıyı seçip, size özel verilen linki paylaştığınız takdirde ayakkabı sizin! Tabi ki her hafta toplam 10 kişiye verilecek hediyelerden birini almanızın yolu, size verilen linki en çok paylaşan bu 10 kişiden biri olmak.


Ayrıca, göz atmak isterseniz, İpekyol web sitesi www.ipekyol.com.tr'de bütün İpekyol koleksiyonu yer alıyor. Sezon ürünleri  iddialı olduğu kadar farklı temalarıyla beklentilerin üzerinde bir görsellik sunuyor.


Kampanya 23 Mart – 20 Nisan arasında Hürriyet Aile web sitesinde.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

MANGO ALIŞVERİŞİ !

Günaydınlar ve iyi haftalar herkese
Malum havaların güneş açmasıyla birlikte kapalı mekanlara, avmlere vb alanlara ziyaretler azaldı.çünkü kış ayları boyunca o kadar kapalı kaldık ki iki dakika kapalı alanda gezmeye tahammülüm kalmadı :) ee ''gözden uzak gönülde ırak'' kelimesi ''avmden uzak alışverişten ırak'' olarak değiştiriyorum :) amaaa biz bayanlar yinede bir yolunu buluyoruz . 5 dakikalığına girdiğimiz bir yerden elimiz boş dönmüyoruz.Bende bu 5 Dakika turlarından birinde havaların hem sıcak hemde , hafif üşüten ilkbahar serinliğinde olmasını fırsat bilerek kendime 2 adet ince kazak aldım.Kazakların tipini daha rahat anlamanız için mağaza görsellerini koyuyorum :) Rahatlığı ve görünümünden dolayı tavsiye ediyorum.İnternet üzerinden alıcaklara da önemli uyarı : Ben içinde yüzmek istiyorum , bol bol olsun diyorsanız büyük bedenlerini alabilirsiniz ama kalıpları fazlasıyla geniş haberiniz olsun L beden bile S bedene rahatlıkla girebilir. ;) See u

Aynı kazağın 2 rengi fakat farklı durmuş.Orjinal görüntüsü krem rengi gibidir bilgilerinize;) 

23 Mart 2012 Cuma

HAFTASONU SEVİNCİ !

Normalde sabah bilgisayarın başına oturur oturmaz post hazırlarım ama bugün ilk defa bu kadar geç bir saatte post giriyorum kendimi baskıya yetişmemiş gazete haberi gibi hissettim valla :) Başlıktan da anladığınız üzere bir sevinç içerisindeyim , uzun zamandır yaklaşan hatta ben geldim diye kapıyı çalan bir haftasonu için bu kadar sevinmemiştim çünkü cumartesileri de çalışıyordum ama bu hafta çocukluk arkadaşımın evlilik sebebiyle kendime tatil veriyorum ve haftasonunu bu akşam mesai bititimiyle başlatmış oluyorum .Bu sebepten dolayı kıyafet,alışveriş vb. bir post yerine sizlerinde mutluluk dolmanızı sağlayacak görseller paylaşıcam .Herkese mutlu,güzel ve bol güneşli haftasonları diliyorum.....











Görsellerin devamı ve daha fazlası için Pinterest sayfama beklerim ;) 

22 Mart 2012 Perşembe

GURUNZİ.COM

Biraz önce twitterda turlarken bu sitenin adına takıldım ve bakmak istedim.Son dönemde moda olan online alışveriş siteleri kendilerine tanıtım için ünlü yüzleri seçmekte.Yeni acılan sitelerde bu modayı takip edip kendinlerini dahada geliştirerek bu ünlülerin seçtiği , beğendiği hatta bizim zevklerimize göre önerdiği ürünlerin satışını yapmakta .Gurunzi.com da bu sitelerden biri Ayşe Kucuroğlu,Burcu Esmersoy,Buse Terim,Derin Sarıyer,Emir Uras,Devletsah ve Tuba Ünsal gibi tanınmış simaların guruluk yaptığı siteye farklı arayışlardaysanız göz atın derim :)

GÜNÜN ŞARKISI :)

STYLE BUTİK ALIŞVERİŞİ 2 !

Günaydınlar herkese 
Artık havalar gün geçtikce sıcaklığını arttırıyor .Dün akşam hafif serin ama temiz bir ilkbahar akşamıydı valla sahile gidip çekirdek çitleyesim geldiii :))) Bu güzel havaların yan etkisi evde oturamamak sanırım .Tahammül sınırlarımı zorluyorum bu konuda ama yok valla oturamıyorum :) Eminim sizde aynı durumdasınızdır.Tabi evde oturamamanın dışında beyleri değil ama bayanları taaa kış aylarının ortasında saran yazlık alışveriş derdi var.Havaların birden değişmesiyle , daha dün çizme giyiyorken bugün açık ayakkabıyla dolaşan var eee geçen yazdan tedarikli değilsek öyle bön bön bakıyoruz yazlıkçılara . Bende ilkbaharlık ve yazlık alışverişlere kıyısından köşesinden başladım.

Ne zamandır güzel bir kot gömlek arıyordum , çok sıcaklarda değil ama bu ilkbahar aylarında kurtarıcı olabileceğini düşündüm style butikte görünce dayanamadım .Kumaşı ve kalıbı süper ..tavsiye ederim .

vee ilkbaharın-yazın süper kombin elemanı uzun etekler üzerine basic tshirt ,kolyeler , bileklikler  ohhh süper valla :) Yine kalıbı ve 1.65 boya sahip olan ben için uzunluğu ideal tavsiye ederim ;) 


21 Mart 2012 Çarşamba

VEE GÜNEŞ AÇAR ...

Evet nazar değmesin geçtiğimiz hafta sonundan beri hava güneşli .Tabi akşamları hala soğuk oluyor ama olsun kat kat giyinip kapalı mekanlara tıkılma sorunundan birazda olsa sıyrıldık , daha renkli giyinmeye başladık veee psikolojik açıdan iyileşme dönemine de girdik sanırım .Bundan sonra havaların çok kötü olacağını sanmıyorum yine yağmur yağar ama kar galiba bizi terketti sonunda:) Bende güneşli günlerin hatırına headerımda bir değişiklik yapıp ilkbahar-yaz moduna soktum onu 21 Mart bahar başlangıcıyla birlikte yeni headerımada hayırlı uğurlu olsun diyorum :) vee tabi güneşli günlerin hepimize uğur getirmesini diliyorum ...


MARKAFONİ - İNGLOT !

Sabah turlarımı atarken aslında başka bir kampanya için girdiğim markafoni de İnglot markasını görünce dayanamadım.Ne zamandır ürünlerini denemek istiyordum ama yakınlarımda bir mağazası veya satış yeri olmadığı için kısmet olmamıştı.Aslında makyaj malzemesi konusunda eksiğim yoktu ama biz bayanlar için kendimize bunu itiraf etmek oldukça zor sanırım .Fiyatların uygunluğunu görünce bir kaç ürünü deneme amaçlı almadan edemedim.Pudra , allık , fondöten ürünlerini eğer daha önceden kullandığım bir marka değilse ne yazık ki deneme yanılma yöntemiyle , numaramı bilmeden alamıyorum . Bende bir adet ruj , bir adet dudak kalemi (aynı zamanda ruj olarakda kullanılıyor ) vee bir adet kapatıcı aldım (kapatıcı diğer yüz ürünlerine göre daha risksiz).Ürün kargo dağıtımlaarı nisan başında yapılacakmış , ürünlerim geldiği zaman renkleri ve tonlarıyla ilgilide bir post hazırlıcam takipte kalın ;)


ALINAN ÜRÜNLERİN TAAHHÜT EDİLEN TESLİM TARİHİNDE TESLİM EDİLMEMESİNDEN VE BU SÜRENİN SÜREKLİ ÇEŞİTLİ BAHANELERLE UZAMASINDAN DOLAYI SİPARİŞ İPTAL EDİLMİŞTİR....




20 Mart 2012 Salı

GÖZ MAKYAJI !

Çok beyaz tenli olduğum için yüzüme öyle kat kat birşey sürmeyi sevmem ama doğru şekilde yapıldığı sürece herkese yakışan şeyin göz makyajı olduğunu düşünürüm.Yaz aylarının gelmesiyle yüzümüze sürdüğümüzü pudra,kapatıcı,fondoten vb. ürünleri maksimum oranda azaltıyoruz ama göz makyajı her zaman oluyor.Ben öyle rengarenk farlar, eyelinerlar sevmem tek renk doğal görünümlü göz makyajları tercihimdir ama düğün , dernek söz konusu olduğu zaman insan daha dikkat çekici makyajlar yapmak-yaptırmak istiyor.Fikir olsun diye araştırma yaparken bulduğum görselleri sizinle paylaşmak istedim bakalım beğenecek misiniz?










 

19 Mart 2012 Pazartesi

TIRNAKÇI VE PRONAİL !

Son dönemlerde el ve ayak sağlığı üzerine açılan işletmeler oldukça çoğaldı.Sadece bu alan üzerine yoğunlaşan mekanlar hem görsellikleriyle hemde profesyonellikleriyle oldukça dikkat çekici.Bunlardan biride ilk olarak pronail adıyla açılan mekanların daha teenage mağazaları olan tırnakçı . Tırnakçının pronaillerden farkı daha renkli  bir iç dizayna sahip olması Bunun dışında içeride uygulanan işlemler diğer mağazalarla aynı. Shellac(kalıcı oje) , protez tırnak , manikür , pedikür çeşitleri ,el , ayak bakımı vb. uygulamaları olan Tırnakçının evimin çok yakınında olan Beykent Perla Vista mağazasını bir kaç kere ziyaret etme sansı buldum.Çalışanların güler yüzlülüğü ve ilgisi oldukça memnun edici. Özellikle tırnak bakımı üzerine uzman olmayan bir kuaförde yaptırdığım kalıcı oje denemesinin hayal kırıklığından sonra burada yaptırdığım uygulamadan oldukça memnunum . Yakınlarınızda bir pronail veya tırnakçı subesi varsa randevu alarak ziyaret etmenizi öneririm .








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...