28 Eylül 2012 Cuma

EN İYİ KAHVALTI MEKANLARI !

Herkese merhabalar
Bugün cuma .Bazılarınız için mesai bitimi bazılarımız için 1 gün daha sık dişini , bazılarımız içinse ne yazık ki haftasonuna dair birşey ifade etmeyen günlerden bir tanesi.

Havaların mevsim normallerinin üzerinde seyrettiği günler geçiriyoruz malum.Eğer sizde benim gibi kendinizi haftasonu sokaklara atanlardansanız bu haftasonunun konsepti güzel bir kahvaltı olsun bence

Kendi bildiğim yerler dışında size önerebileceğim nereler var diye araştırırken Mekanist.com un mailiyle tabir yerindeyse şok oldum.''Avp. yakasında en iyi kahvaltı mekanları'' içerikli mailleri bu gün ki postuma çok yardımcı oldu :) Bakalım İstanbul Avp. yakasında ki en iyi kahvaltı mekanları neresiymiş ? Tabi sizden de öneriler bekliyorum ;)

FİNCAN KAHVE - EMİRGAN

EMİRGAN SÜTİŞ

NAR CAFE -RUMELİHİSARI

VAN KAHVALTI EVİ - CİHANGİR

NAMLI GURME - KARAKÖY

KALE CAFE - RUMELİHİSARI

MANGERİE - BEBEK

ÇAKMAK KAHVALTI SALONU - BEŞİKTAŞ

LOKMA - RUMELİHİSARI


AŞŞK CAFE - KURUÇEŞME



Tabi yukarıda ki cafe ve restoranlara ek olarak bir sürü yer sayabilirim size ama hem İstanbul'u yaşayıp hem  kahvaltı yapmak isteyenler için bir çok sitede en iyi mekan olarak seçilmiş bu mekanları ziyaret etmenizi öneririm.
Herkese mutlu haftasonları ;) 


(kaynak :mekanist.com,geziyorumları.com,yergezer.net,listemis.com,yesek.com)












27 Eylül 2012 Perşembe

SATİN PANTS !

Girdiğim her alışveriş merkezinde uğramadan çıkmadığım tek mağaza şu sıralar hiç kuşkusuz ki zara.İtiraf ediyim bundan bir kaç sene önce en fazla bir ya da iki tshirt almışlığım vardır kendilerinden ve öyle çok beğendim mutlaka alıcam dediğim hiç bişey olmamıştır.Çünkü o dönemlerde zara bana hep tarz olarak ağır gelmiştir ee tabi yaş ilerledikçe asla yapmam,etmem,yemem,giymem dediğimiz şeyler bazen en sevdiğimiz şeyler olabiliyor.

Öhömm öhömmm giriş bölümü birazcık uzun oldu farkettim :) Malum bu sene yani geçtiğimiz yaz pijamadan hallice saten pantolon modası vardı hatta sadece pantolon olsa iyi çeyizlik saten pijama takımı giyme modası vardı.Ne yazık ki pek bana göre değildi ama iddalı tarzıyla giyinip süper gözüken ablalarımız olmadı değil .

ee saten ince ve soğuk havalarda ısıtma dan çok dondurma özelliğine sahip bir kumaş olduğu için kışın pek tercih edilmez hatta sonbahar içinde pek uygun değil ama dünkü zara turumda aklınıza gelecek her renk,her model yeniz sezon saten pantolonlar gördüm.

Bir kaç tanesi model olarak çok hoşuma gitti ama bir türlü içime sindiremedim aynada kendimi yatmaya hazırlanıyormuş gibi hissettim 3,4 kere giyidim çıkardım.En fazla 2 hafta giyebileceğimi düşündüm bir türlü karar veremedim.Birazdan yayınlayacağım modellerin bir çoğunu eminim görmüşsünüzdür,Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? :)











25 Eylül 2012 Salı

NEŞET ERTAŞ 1938-...



İstanbul'da doğmama rağmen anne ve baba tarafından aslen Kırşehir'li olduğumu bir kaçınız bilir belki.Küçüklüğümden beri az ve öz televizyonlarda gördüğümüz Neşet Ertaş' hangi kanalda görsek eş,dost,akraba telefona sarılır açıp dinleyin derdik.Hayat tarzımız ne olursa olsun biri ''ahh yalan dünya''dese hepimizin tüyleri diken diken olurdu .Her düğün dernekte Zahidenin acıklı hikayesine ağladık,biter Kırşehir'in gülleriyle çöktük İç Anadolu'nun ufak şehirlerinden biri olan Kırşehir Büyük Ozan Neşet Ertaş'ın da memleketidir.Bu sabah hayata gözlerini yuman Ertaş'ı dinlemeseniz de tanımayanınız yoktur diye düşünüyorum ama yinede kimdir diye ufak bir açıklama yapmak istiyorum.


''Neşet Ertaş'ın bir iki cümlede özetlenebilecek resmi biyografisi bize belki sadece ipuçları verebilir. Onun "1938 yılında Kırtıllar Köyü'nde Döne'den doğma Muharrem Ertaş'ın oğlu" olduğunu; Kırşehir, Yozgat ve Keskin'in çeşitli köylerinde geçen çocukluk ve ilk gençlik yıllarının ardından, 15 yaşında çıktığı gurbet hayatinin hala devam etmekte olduğunu bilmenin fazla bir anlamı olmayabilir.
Neşet Ertaş'ı tanımak, asıl onun ruh ve gönül macerasını bilmeyi gerektirir ki burada hemen karşımıza, Neşet Ertaş'la en rafine üslubuna kavuşan Orta Anadolu Abdal Müziği geleneğinin gelmiş geçmiş en büyük ustalanndan olan babası Muharrem Ertas karşımıza çıkar. İşte Neşet Ertaş, babası Muharrem Ustaile adeta Anadolu'daki en olgun seviyesine erişen bu Türkmen/Abdal müzik birikiminin yeni bir yorumcusudur.''



Belki üsteki yazıları okumakta sizin için bir şey ifade etmemiş olabilir o zaman bir de aşağıda ki şarkıya canı gönülden kulak verin...

Zahidem,yalan dünya,talı dillim güler yüzlüm,Gönül dağı,biter Kırşehir'in gülleri ....Cahildim ..

Mekanın cennet olsun Neşet Ertaş ...Zahide artık sensiz...









ÖLDÜĞÜM ZAMAN YORULDU DEYİN-NEŞET ERTAŞ...

(kaynak:kimkimdir.gen.tr )

WİNTER SHOPPİNG !

Hala çoğu evde itinayla yapılan yazlık- kışlık dolap düzenlemeleri havaların yavaş yavaş serinlemeye başlamasıyla start aldı.Şu an giyim kuşam konusunda kafa karışılığı yaşayan milletimiz bir damla güneşle birlikte şortları çekiyor , hafif bulutlanmayla boğazlı kazak giyer duruma geliyor :)

Ben geçtiğimiz haftayla birlikte sandalet mevsimini kapatarak sonbahara hafif bir giriş yaptım.Yaz ortasında görücüye çıkan kışlık sezona da siftah yapmış bulunuyorum.

Bol,salaş kazakların,kamuflaj desenin,leoparın,ispanyol paça kotların,biker botların gözde olduğu bu sezon payıma düşenlerden bir kaç tanesi sizlerle.

Not : Her yerde birbirine benzeyen hatta aynı ürünlerin olduğunu farkettim bu yüzden çok beğendiğiniz ama ''valla bu kadar veremem'' dediğiniz şeyler için üzülmeyin mutlaka bir yerlerde karşınıza çıkacaktır.:)

Zara

Zara
Batik

to be continued...
:)



24 Eylül 2012 Pazartesi

L’OREAL PARIS LASH ARCHITECT 4D !

Biz bayanlar için göz makyajı oldukça önemlidir.Hatta bazı zamanlar yüzümüze makyaj uygulaması yapmadan sadece bir kapatıcı ve göz makyajıyla dışarı çıktığımız olur.

Tabi bu durumda iyi bir maskaraya ihtiyaç duyarız.Kimi zaman en ünlü ve güvenilir markaların rimellerini,maskalarını tercih ediyoruz ama ilk kullanımda verdiğimiz onca para ne yazık ki çöpe gidiyor.L'oreal bu sıkıntımıza bir çözüm getirerek hem hesaplı hemde etkili bir ürün üretmiş.


L'oreal yeni maskarasıyla kalitesini onaylatarak türk türketicisinden 236 ürün içerisinden en iyi maskara ödülü alarak ürününü tescilletmiştir.



Sizde iyi bir takma kirpik etkisi yaratan rimel arayışındaysanız mutlaka tavsiye ederim ;) 




21 Eylül 2012 Cuma

EVLEN BOUTİQUE !

Başlıktan da anlayacağınız üzere bu post fazlasıyla ceyiz ürünü içermektedir.İki bayram arası evlenilmez adetini al aşağı eden milletimiz ramazan ayının yaza denk gelmesiyle bayram biter bitmez düğün dernek işlerine saldırmış bulunuyor.Tabi bu sayede gelin adaylarınında bu kısa sürede çeyiz hazırlama telaşı almış başını gidiyor.

İşte tam bu esnada ben devreye giriyorum sevgili gelinlere ve hanımlara Evlen Boutique den bahsetmek istiyorum.


1990 yılında kurulan  firma yatak örtüsü,nevresim,bornoz takımları,pike takımları,masa örtüleri,dantel ve runnerlara kadar her türlü ev tekstili ürününü özenle üretiyor ve müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor.İnternet sitelerinden birbirinden şık ve güzel ürünlerini incelemeniz mümkün




Merkezleri İstanbul ikitelli masko da bulunan firmanın Eminönü'nde de bir şubesi bulunuyor.Detaylı ürün bilgileri,görselleri ve iletişim bilgileri için web sitelerini ziyaret etmeniz yeterli.

Hepinize keyifli alışverişler ;)


20 Eylül 2012 Perşembe

Idealia – Kullanıcı Deneyimi

Kullanıcıların görüşleri benim için çok değerli. Zaman zaman farklı kozmetik ürünleri ile ilgili deneyimleri, en iyi ürünü bulmak adına sizlerle paylaşıyorum. Bakın bir okuyucu yaşadığı Idealia deneyimini nasıl paylaşmış;

Mevsim geçişleri, yoğun iş yaşamı ve yaşanmışlıkların en güzel hediyesi(!) olan yüzümdeki kırışıklık ve düzensiz cilt rengi…  Yazın bronzlaşan tenimin altında o kadar göze çarpmaz; yaz bitiminde tenimin açılmasıyla beraber tekrar gün ışığına çıkar ve kendimi kötü hissetmeme sebep olurlar. Bu dönemlerde özel bir arayışa girip; cildimi genel olarak toparlayabilecek piyasadaki bakım kremlerini özenle tarayıp, sonunda aradığımı bulduğumu zannedip, sevinip bir aylık kullanım sonucunda uğradığım hüsrandan söz etmeye bile gerek yok. İdeal cildin hayal olduğunu düşünürken; Idealia ile karşılaştım. Kullanımım sonucunda şunu rahatlıkla söyleyebilirim: kırışıklık görünümünde gözle görülür bir azalma ve genel olarak pürüsüz, renk tonu düzenli, ışıltılı bir cilde kavuştum. Artık cildime gereken değeri verdiğimi hissedip, güne daha dinç başlıyorum. Idealia kreminin yapısında bulunan Kombucha adlı aktif maddenin içeriğinde doğal olarak vitamin, polifenol ve AHA, cilt kalitemi iyileştiren en iyi dostumlar oldu. Gelsin sonbahar, yaprak ve soğuklar... benim cildimin artık yeni nesil bir bakım kremi var!




Vichy’nin Facebook ve Twitter hesaplarını takip edenler; Idealia ürünü ile tanışma fırsatı yakalayabilir, #idealiabenimkremim hashtag’i ile Twitter üzerinden konuşmaya dahil olabilirler.

https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

Bir bumads advertorial içeriğidir.

HAFTANIN OJESİ - PASTEL YEŞİLİMSİ !

Ne zamandır haftanın ojesi postu girmiyordum çünkü kalıcı oje ve stickker kullandığım için uzun süre kalıcılık sağlıyorlar bu yüzden haftalar bu sekilde geçti :)

Yeşi tonda ki ojeler bu sene çok modaydı başkasının elinde gördüğümde çok beğeniyorum ama kendimde cesaret edemedim.Faklı tonda oje arayanlar için tavsiye ederim





Resimler biraz karanlık çünkü flashla çektiğim zaman füme gibi duruyordu ojenin rengi o yüzden flashsız çekim yaptım .

19 Eylül 2012 Çarşamba

HANGİ ŞAMPUAN,HANGİ SERUM ?!

Herkese güzel günler

Ara ara sorarım size saç konusunda ne önerirsiniz , ne tavsiye edersiniz diye ? ama ne yazık ki birine uyan bir ürün diğer kişiye ne yazık ki uymuyor ve yan etkiler bırakabiliyor.

Son zamanlarda şampuanlardan yana oldukça dertliydim ..eskiden saçlarımı boyattığımda ortaya çıkan ve dayanılmayacak kadar sıkıntı veren saç diplerinin kaşınması sorunu bu sıralar tekrardan hortladı.Saçlarımı 1 senedir boyatmıyorum neden olduğunu anlamadım , kısa bir araştırmadan sonra kullandığım sampuanların ph dengesinin saç yapımıza uymaması diye bir sorun varmış , bu olay 5-6 yıkamadan sonra acayip bir kaşıntıyla anlaşılıyor zaten.

Çözümü eczanede satılan kozmetik usulü değilde sağlık usulü sampuanlar ama bu ürünlerinde içeriğinde katkı maddesi az olduğu için saçları en doğal yolla kazık gibi yapıyor.



Bende bir watsons gezimde blogger şampuanı diye adlandırdığım Nude şampuanları denemek istedim.Denedim ve çok beğendim.Bu kadar beğeneceğimi bende tahmin etmiyordum ama gerçekten çok memnun kaldım.Kaşıntılarım baya azaldı hatta geçti.Kremiyle birlikte kullandığım için faydasını daha fazla gördüm.

Son 3 senedir saçlarımı kütten biraz daha uzun boy olarak kullanıyordum ama artık uzatmaya karar verdim tabi sabredebilirsem .Bu süre içindede takviye ürün olarak bir serum kullanıyorum.Şampuan ve krem sonrası cılk su halinde ki saça istenilen ve belirtilen miktar kadar serum sürüp tarıyorum,ıslakken anlaşılmasa da kuruduktan sonra güzel bir yumuşaklık ve parlaklık oluyor saçta kesinlikle yağlandırmıyor tavsiye ediyorum.






18 Eylül 2012 Salı

BATİK FUTURE KOLEKSİYONU !

Yeni sezonda birbirinden farklı moda trendlerinden esinlenerek yaratılan Batik 2012- 2013 Sonbahar Kış koleksiyonunda ön plana çıkan “FUTURE” Teması, uzay çağından ilham alınan parçaların kendini göstermesiyle “Demir Lady” akımını da beraberinde getiriyor. Gerçek anlamıyla göz alıcı Metalik fütüristik, yeni sezon Batik koleksiyonunda kendini gösteriyor…

Ben özellikle gömlek ve elbiseyi oldukça beğendim bakalım siz bu sezon future koleksiyonundan neleri beğeneceksiniz ?






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...