31 Ocak 2013 Perşembe

BEYLERE ''VALENTİNE DAY'' ÖNERİLERİM VAR !

Herkese günaydınlar ve ayın son gününden selamlar :)



Yeni yılın ilk ayı bugün itibariyle bitmek üzere ve şubata el sallamakta ..ee malum şubat dedin mi sanki ay 1 günmüş gibi herkesin aklına ''14 Şubat'' geliyor :) ( yazar burda kıskançlık belirtisi göstermekte :P )

Şaka bir yana ''I'' değil ''We'' olduğum dönemlerde bile sevgililer günü için hiç ölüp bitmedim tamam görsellik açısından kalpler,kırmızılar,romantik konserler,kebapçılarda bile dağıtılan güller beni eğlendirse de yinede pek kasmanıza gerek olmadığını düşünüyorum ..

Ama cilveleşme,ilişkiye yeni başlangıç veya married statüsünde ilk sevgililer gününüzse veya veya ...o gün bu gündür deyip ''evlen benimle''demeyi düşünüyorsanız işte gerçekten o gün bugündür azıcık özenin,yaratıcılığınızı konuşturun ee birazda paraya kıyın derim  :)

Ben onu alın şunu alın diye görsel paylaşmıyacağım bu postum da sonuçta herkesin kendine göre bir zevki ve bütçesi var ama sadece nerden alabilirim konusunda size yer önerilerinde bulunacağım ..tabi bu postu birazda beylere yazdım bilgilerinize ...''Hani biz hediye seçemiyoruz'',''beceremiyoruz'',''amannn canım sen seç ben alırım'' diyorlar ya belki aydınlanırlar dedim :)


Sevgili beyler; öncelikle şunu belirletelim biz sizden öyle yat,kat istemiyoruz yani sizin sandığınızın aksine küçük,hatta minik şeylerle mutlu olmayı bilen cinsleriz  heee siz bu zamana kadar o cinse denk geldiyseniz onlar bizden değil biliniz :)

lidyana.com son zamanların en iyi aksesuar alışveriş sitesi...Altın,gümüş,pırlanta ..vs. her tarz ürün var ''benim işim var,çıkıp gezemem''bahaneniz yok oturduğunuz yerden tık tık :)  yüzük ( ki bunun altını çiziyorum :) ) küpe,kolye,bileklik,saat...vb. herşey var özellikle kişiye özel tasarım adı altında satılan ürünlere bakmanızı tavsiye ederim daha özel ve güzel seçenekler olabilir :)




* trendyol.com ,markafoni.com,morhipo.com ...  com da com :) Bu dönemlerde tüm online alışveriş siteleri özel günlere özel indirimler yapmakta ve butikler açmakta ...eğer bu tarz bir siteden hediye almayı düşünürseniz erken almanızda fayda var çünkü dönem yoğunluklarından dolayı gecikmeler olabiliyor sonra ''ellerim bom boş yüreğimde bir sızı''moduna girmeyin uyarıyorum.





*Beymen.com hem kendi markalarını hemde desingers adı altında ünlü markaların ürünlerini satıyor.Kız arkadaşınız,eşiniz,müstakbel eşiniz,sözlünüz vs. ne zamandır bir çanta istiyor olabilir , belki rugan bir topuklu ayakkabı vardır hayallerinde kim bilir bir bakın bakalım :)





Yukarıda ki önerilerim totosunu kaldıramayan ve mağaza mağaza gezme şansı olmayan beyler içindi ...:)

*Beylerrrrr artık anlayın evde dolap dolusu makyaj malzemesi olsa da yine hayır demeyiz :) Sephora ki,mac de ki  mua lardan yardım alarak veya kız arkadaşınızın makyajda sevdiği tonları,sürdüğü ojelerin rengini azıcık inceleyerek ''değiştirme kartını''unutmayarak ona güzel makyaj setleri alabilirsiniz ve yılın erkeği seçilebilirsiniz:)



*Daha önceden bayanlara öneri olarak verdiğim ama şimdi size ilham olsun istediğim içeriği sizin yaratıcılığınıza kalmış bir kutu hazırlayabilirsiniz bakınızzzzzz

*14 Şubat Perşembeye geldiği için minik kaçamak programı yapabilirmisiniz bilmiyorum ama eğer öyle bir şansınız varsa yukarıda ki söylediklerimin hepsini unutun kaçın gidin :)

*Yok be elida biz hediye falan almıyoruz birbirimize artık anlaştık aramızda ( ki biz bayanlar anlaşırız ama için için bekleriz düşmeyin bu tuzağa beyler ) güzel bir yerde yemek yeriz sadece derseniz rezarvasyonları unutmayın malum son 2 senedir çay bahçelerinde bile yer bulunmuyor o akşam :))





*Vee artık niyetlendinizse , zamanı geldi diyorsanız ..vakit kaybetmeyin yapın teklifinizi derim ..zaman akıp gidiyor,zamanla birlikte bazı şeylerde akıp gidiyor siz farketmesenizde ...doya doya yaşayın ..mutlu olun hey hey hey :)



Çok cıvıttım ve uzun bir yazısının içine gömdüm sizi sorry :)
Bende bu kadar see u :)






2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...