18 Ocak 2013 Cuma

BU SIRALAR BEN -İNSTAGRAM GÜNLÜĞÜ VİDEO !

Herkese günaydınlar,güzel günler :)

2012 de aksatmadan her ay yapmaya çalıştığım instagram günlükleri postlarına bu yılda devam ediyorum.Beni instagramdan takip edenler bu fotoğraflara tanıdıklar ama instagram kullanmayanlar için 2013ün ilk  ''Bu sıralar ben''başlıklı instagram günlüğü karşınızda ;) Hemde video versiyonuyla :) Bu sene postlarıma videolar dahil edeceğimi söylemiştim geçenlerde ne zaman söylemiştim okumak için tık tık  ..her postta ne yazık ki yapamıyorum video olayını ya görselim az oluyor ya da konuya uygun olmuyor...

Açıkça söyleyeyim video düzenleme işi pek bir zormuş..aslında hazır fotoğrafları yüklemek,sıralamak kolay ama ara geçişler,açıklamalar,eklenecek müzikle resimlerin ilerleyişi falan uğraştırıyor adamı ama inanın ben uğraşmaktan çok zevk alıyorum umarım sizde seyrederken zevk alırsınız iyi seyirler ;)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...