16 Ocak 2013 Çarşamba

ELBİSE DOSYASI !

Herkese yine,yeni,yeniden merhabalar ;)
Günler geçtikçe,kış ortasından itibaren başlayan düğün,nişan,nikah vb. törenlerin tarihleri yavaş yavaş belli olmaya başladı ve eğer gelinin ta kendisi değilsek ...işimiz çok zor :)

Çünkü gelinin giyeceği renk belli ,aşağı yukarı model belli ama bizim değil :) Heleee bide ardı ardına yapılan bu organizasyonlara aynı kişiler davetlilerse işimiz dahada zor çünkü ''amannnn ne olucak '' desek de bir giydiğimizi aynı ekiple gidilen diğer düğünde ne yazık ki giymek istemiyoruz , içimizden gelmiyor :) Ben hem kendim  hemde sizler için örnek teşkil etmesi amacıyla beğendiğim modelleri paylaşmak istedim...

Ben bu konuda araştırma yaparken neye elimi atsam TL bazında uçuk rakamlara rastladım ve gerçekten çok beğendiğim bir modelden esinlenerek dikim şansımı kullanabileceğimi düşündüm.Esinlenme diyorum çünkü koskoca tasarımcıların 12,000 tl gibi rakamlara sattığı elbisenin modelini bire bir çalıyoruz diyemedim terbiyem müsaade etmedi hahaha :) Neyse daha fazla uzatmadan sizi görsellerle baş başa bırakıyorum ..




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...