23 Ocak 2013 Çarşamba

FİNE ONE ONE MI ? BENETİNT Mİ ?

Herkese tekrar merhabalar

Kış aylarında, yazın nemli havalarına göre makyajlarımızın kalıcığı daha fazla oluyor malum.
Kullandığımız fondötenler daha etkili,pudralar daha bir sağlam oluyor.Hatta dönem dönem kış aylarında cilt tipimiz bile değişiyor.Normalde yağlı bir cilde sahip olan ben bu sıralar reklamlarda gördüğümüz çıtırdayan cilt tipindeyim, kuruluktan ölmek üzereyim .

Cilt tipime göre krem allıklar veya o tarz içerisinde yağ içeren ürünler pek benlik değil (di).Bu yüzden de ben hep toz allık,toz pudra vb. kullanırım bu ürünler ciltte ki hafiflikleriyle meşhurdur  ama kışın soğuk havalarda yarım saat içinde sürdüğünüz allıktan ne yazık ki eser kalmıyor.

Bu sıralar doğal bir ten makyajının üzerine ,soğuktan allaşmış yanaklar efekti veren pratik makyajlara taktim ama elimde ki ürünlerle ne yazık ki allaşma konusunda başarılı olamadım.

Benefit markasını artık duymayan kalmamıştır.Ben cilt tipime uygunluğundan dolayı bu markayı tek geçiyorum evet fiyatları ürün boyutlarına göre bazen bana da pahalı geliyor ama hakkını veriyor.

Yukarıda ki anlattıklarımdan sonra kendime güzel ve farklı bir allık almaya karar verdim ve 2 seçenek arasında kararsız kaldım size danışmak istedim.


Aşağıda görmüş olduğunuz stick şeklinde ki ilginç şey hem yanaklarda hemde dudaklarda kullanılan bir ürün daha geçen hafta sephora mağazalarına geldi.Yani renkleri gibi kendisi de çok taze bir ürün.Tek bir hamleyle yanaklarınıza sürüyorsunuz ve elinizle yayıyorsunuz.Sadece yabancı bloglarda tanıtımını gördüğüm için bu ürünü alıp almamakta kararsız kaldım.

2.aklımı çelen ürünse benefitin ünlü benetinti ..yine yanak ve dudaklarda kullanılabiliyor ama tek bir farkı var bu ürün sıvı.Aşağıda gördüğünüz gibi bir şişenin içinde,kapağını açınca uzun bir müddet oje sanıyorsunuz ama değil :) İnanılmaz kalıcı olduğunu ve bu yüzden az ve dikkatli kullanılması gerektiğini biliyorum çünkü geçen sephorada dolanırken elimde denedim ve ıslak mendil,yıkama hatta kazıma aşamasına geldim ve çokk zor çıkardım. :)  istediğim makyaj tipine de en uygun ürün olduğunu düşündüm ama yine karar veremedim .


Peki siz bu 2 üründen hangisini tavsiye edersiniz ? Ya da kullandığınız buna benzer kalıcı ürünler varmı ?
Beni aydınlatırsanız çok sevinirim :) 

6 yorum:

  1. the balm'ın benetint'e benzeyen bir ürünü var adı aklıma gelmedi şu anda onu kullanıyorum biraz pigmentasyonu az gibi benefite göre ama çok da kötü değil özellikle yarı fiyatından da az olduğu düşünülürse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende okudum bir kaç yerde ama adını bulamadım,gidip bir bakıyım en iyisi..bilgilendirme için çok saol ;)

      Sil
    2. aman baktım şimdi Staniac ismi.. ohhh baktım rahat ettim..:-))

      Sil
    3. heh tamam cnm çok saol :)

      Sil
  2. Ben fine one one ı denedim ama cildin karma yaglıysa kesinlikle tavisiye etmem. Zira bu yapıdaki krem formatlı urunler karma cilterde hiç kalıcı olmuyor. Banada beklerim cnm

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğum iyi oldu :) Çok saol valla benefitin ürünleride pek ucuz olmadığı için tam emin olmadan almak istemedim ama fine one one dan vazgeçtim sanırım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...