29 Ocak 2013 Salı

GRATİS - THE BALM ALIŞVERİŞİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Son zamanlarda makyaj malzemeleriyle ilgili ne arasam elim ''The Balm'' markasına çarptı.Geçen seneden beri popüler olan bu marka bildiğim kadarıyla ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satılıyor.Espirili,renkli ara ara benefiti andıran ambalajlarıyla ve en önemlisi hesaplı olmasıyla baya dikkat çekiyor.Hatta ambalaj ve kalitelerine göre diğer markalara göre ucuz olsa da gratisin ara ara yaptığı indirim zamanlarında dahada uygun hale geliyorlar.

Dün bahsettiğim kontürleme tekniğiyle ilgili elimde kullanabileceğim bir şey olmadığı için the balm markasından yana şansımı kullanayım dedim ve Beylikdüzü marmara park mağazasına uğradım.The balm stantında %30 indirim vardı.Siz bu yazıyı okurken hala devam ediyormudur ya da ne zamana kadar devam eder inanın bilmiyorum sormayı unuttum ama benimle baya ilgilenen,hatta muhabbeti koyultup bloglar hakkında sohbet ettiğim ama ismini sormayı unuttuğum satış sorumlusuna çok teşekkür ediyorum blog adresimi almıştı belki okur bu yazıyı   :)

İndirimden dolayı stantta pek bir şey kalmadığı baya belli oluyordu ama şansıma istediğim 3 ürünü de buldum.Bakalım sepete neler atmışım ?  :)

Stainiac - Dudak ve yanak renklendirici sıvı diyim :) 
Mary-Lou Manizer - Aydınlatıcı pudra
Meşhurrrr ..Bahama mama -bronz pudra :)

Bu ürünü alma sebebim aslında kafayı son zamanlarda benefitin bebetint ine takmiş olmamdı ama daha önce bu tarz bir ürün kullanmadığım için cesaret edemiyordum.


Benim aldığım prom quenn rengi sanırım açık pembe ve turuncu(şeftali) tonlarında 2 rengi daha var ama o renklerin kalıcılığından pek memnun kalınmadığını duydum.

Ürün yukarıda ve aşağıda görmüş olduğunuz gibi çok detay vermek istemiyorum olumlu-olumsuz yönleriyle en kısa zamanda detaylı yorumlama ve karşılaştırma yapacağım .



Mary Lou manizer - Aydınlatıcı pudra..aydınlatıcı olarak narsın sıvı aydınlatıcılarını kullanıyorum ama bir tanede toz olsun istedim.Tester a parmağımı batırınca rengi çok hoşuma gitti ve hiç aklımda yokken bunu da aldım.Gratis çalışanlarınında en sevdiği ürünmüş ve hepsi kullanıyormuş çok tavsiye ettiler bende dayanamadım :)


Ambalajı diğer ürünler gibi çok tatlı ve aynalı ama keşke içine şu ince minik süngerlerden koysalarmış.

Görünüşü aşağıda ki gibidir çok esmerseniz muhtemelen sizde simli beyaz far gibi duracaktır o yüzden alırken mutlaka deneyin derim.




Ve meşhur arap bacı pudrası bahama mama :) Rengi görünce sakın korkmayın malum bu kontür gibi amaçlar için alınmış bir pudra zaten ambalajında durduğundan daha yumuşak bir tonda duruyor tende ..Başka tonu yok sadece bu renk..

Ambalajı çok ince,hafif ve aynalı ...duruşu aşağıda ki gibidir sol tarafta tam rengi ..sağ tarafta da parmağımda hafif dağıtılmış rengidir.Yani dozunu iyice ayarlayıp fazla kaçırmazsak Nijeryalı futbolculara dönmeyiz :) Kontür denemelerim sonucu iyice emin olduktan sonra bu ürünü de detaylı bir şekilde anlatacağım sizlere 


Tabi gratisten çıkıp üsttt çaprazında ki sephoraya bakmadan geçemezdim.Sephora yazısı yarın sizlerle takipte kalın :) 



12 yorum:

  1. The Balm'a bayılıyorum. Mary Lou bende de var nefis birşey. Aldıkların çok güzel güle güle kullan Elida..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayadır duyuyordum ama bu kadar iyi olduklarını tahmin etmemiştim bende bayıldım hepsine :) Teşekkür ederimm =)

      Sil
  2. çok güzel şeyler almışsın,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. bahama mamayı aldım ama henüz tam manasıyla kullanamadım :S aydınlatıcıyı da çok istiyorum ama beceremem diye korkuyorum bakalım ne zaman kokrumu yenip alacağım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yüz kontürleme olayı olmasa bende bahamamayı pek tercih etmezdim ten rengimden dolayı ama çok memnun kaldım ..aydınlatıcıyı tavsiye ederim kaş altında ve elmacık kemiklerinin üst kısmında süper duruyor ben pudra fırçasının ucunu hafif batırıp öyle sürüyorum kolay oluyor mutlaka dene :) Teşekkür ederim

      Sil
  4. iyi günlerde kullan. bu renk veren sıvının fiyatını hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım atmış olmayım ama 28tlydi sanırım ama ben alırken %30 indirim vardı diğer aldığım ürünlerle hangisi ne kadara inan hatırlamıyorum :(

      Sil
  5. selamm ben buğday tenliyim ve gratis indiriminden bugün aydınlatıcı almayı dşünüyorum, sence mary lou mu almalıyım yoksa bronz olanını mı tercih etmeliyim?

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar
    Eger kas alti vb. Olarak aydinlatici alaaksaniz mary lou yu tavsiye ederim far olarak bile kullaniliyor ama allik gorevi gormez ama digeri pudra,allik,konturleme islemlerinde de rahatca kullaniliyor. İstekleriniz dogrulununda secim yapin bence ben ikisinden de cok memnunum ilk aldigimda cok kullanmadim ama simdilerde yanimdan ayirmiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ben konturleme yapmıyorum zaten allık olarak da hot mama kullanıyorum o zaman mary lou alıyorum? of çok kararsızım :s :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary lou güzel bir tercih bence aydınlatıcı olarak ..ben önceleri narsın sıvı olanlarını kullanıyordum ama mary lou dan daha memnun kaldım daha kalıcı geliyor bana :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...