19 Ocak 2013 Cumartesi

İNDİRİMLERDEN KISA KISA NOTLAR !

Herkese merhabalar
Yılbaşından önce başlayıp bu yana devam eden indirimleri duymayan kalmamıştır eminim .Tekstil sektörü bir yana kozmetik sektörlerinde ki indirimlerde bir o kadar dikkatimizi çekti özellikle sephora indirimini merakla bekliyorduk kendisi geldi ama sanırım kimseyi pek tatmin etmedi...Bende nerede,ne kalmış,ne varmış,ne yokmuş vs. kısa kısa sizlere notlar vermek istedim ...



*Marmara forum sephora da yaptığım keşiflerde ;

-İndirimin en çok sephoranın kendi markasını kullananlara yaradığını düşünüyorum
-15 tl ye sephora pudralar vardı ama ne yazık ki hiç renkleri kalmamış kalan renklerde çok koyuydu
-Nars markasında indirim yoktu
-Benefitte sadece belirli ürünlerde indirim vardı ve açıkçası benefitin popüler ürünleri değildi bunlar ..ama 90 küsürlerden 60 küsürlere düşen ürünlerininde indirim oranı o markaya göre iyiydi.
-Sephoranın kendi makyaj fırçalarının bazıları indirimliydi.
-Cilt bakımı,vücut bakımı vb. içerikli indirimli paketleri vardı.
-Bazı sephoralarda OPİ ojelerin indirimli olduğunu okumuştum ama burda öyle bir durum yoktu.
-Yani özetlemek gerekirse sadece tam bir ''Sephora indirimi''olmuştu.
-Ben sadece bir kaç blogda gördüğüm asetonsuz oje çıkarıcı aldım ilerleyen günlerde sizin için tanıtımını yapacağım .
-HATIRLATMA : İndirim 27 Ocağa kadar devam ediyormuş ( tabi bir şey kalırsa :) )



*Marmara forum Zara da yaptığım keşiflerde ;


-İndirim hala devam ediyor
-Yeni sezon adı altında da ürünler meydanda ama anlayamıyorsunuz çünkü herşey iç içe
-Ben indirim başladığında başka bir zaradan aldığım kazak ve hırkanın başka rengini alırım dedim ama burada bulamadım ne yazık ki bittiğine inanmıyorum yeni sezonda görürsem şaşırmam..
-Ayakkabı ve çantalar olduğu gibi duruyor
-Bol bol örgü kalınnnnnn kazaklar ve saten pantolonlar vardı
-Çok nadir bir kaç üründe indirim üzerine tekrar indirim olduğunu gördüm ama pekte dikkat çekici ürünler değildi.
-Hafta içine göre mağaza birazcık dağınıktı , belkide indirim bitmek üzeredir emin değilim.
-Burdan da elim boş çıktım.



*Marmara forum H&M de yaptığım keşiflerde ;


-Valla burası hakkında yorum yapmak istemiyorum aslında ama 2 kelam ediyim  :)
-İndirim devam ediyor.
-Pazar alanı gibi
-Hiç bir istediğimi bulamadım ki aradığım sadece 2 tane uzun kollu tshirtti pijama üstü modunda :)
-Sadece çok güzel renkli atkılar vardı
-2 tur attım başım döndü :) bu kadar :)

*İnglot markası park bravo grup içinde bir markaydı , anlaşmaları bitmiş tüm mağazalarını kapatıyorlarmış ne zamandır devam eden indirimleri ve stok kıtlıkları bu yüzdenmiş.Marmara forumda ki mağazası kapanmış bile son sansımı deneyim derseniz geri dönersiniz belirtiyim :)

*Mangodada indirim devam ediyor.yeni sezon yerini almış ama zara gibi karışık değil , gayet derli toplu ve belirgin şekilde ''New collections'' tabelalarıyla ..

*Diğer aklınıza gelebilecek her markalarda da  indirimler devam ediyor.Hatta indirim oranları %70lere çıkmış şekilde...ama kısa bir süre sonra biter indirim furyası bilgilerinize :)







2 yorum:

  1. Bilgiler için sağol :)
    sayfama beklerim;
    https://www.facebook.com/melindukkani

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...