15 Ocak 2013 Salı

MAKYAJ ÇANTAM DA NELER VAR ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Ne zamandır bir makyaj çantası yazısı hazırlamak istiyordum kısmet bugüneymiş ...

Ben normal zamanda çok makyaj yapan biri değilimdir, daha doğrusu beyaz tenli olduğum için bu durumda da koyu,bronz vb. ürünler kullanmadığım için çoğu kişiye benim makyajlarım ''nude'' havasında yokmuş gibi gözükür..ee tabi makyaj blogları sayesinde bilinçlendiğim içinde bana garip gelen bir durum olmuyor..yani koyu bir göz makyajında bazen hiç fondöten kullanmam veya kıpkırmızı bir rujla kombine ettiğim makyajlarda yine aynı şekilde nude fondöten ve pudralara yönelirim ...sadece yüz ve çene bölgesine uygulama yapsak da yanlış uygulamalarda boyun bölgesinden sırıttığını görebiliyoruz :) uzun lafın kısası hal böyle olunca makyaj çantamda da az ve öz ürünler oluyor hem günlük olarak yanımda taşıyabileceğimde ağırlık yapmayan hemde acil durumlarda kullanışlı ürünler ...bakalım benim çantamda neler varmış ?


2 fırça ve 9 ürünle dolu olan makyaj çantamda ki tüm ürünler tavsiyeler üzerine aldığım ve hem cilt tipime uygun hemde fazlasıyla memnun kaldığım ürünlerdir ...açıklamalar aşağıda ;)

Yukarıda ki turuncu çantayı ; H&M den çantalarımın içinde ki dağınıklığı toplamak için almıştım ama makyaj çantası yaptım ...şeffaf olduğu için neyin nerde olduğunu görüyorum ve elimi daldırıp bir hamlede alıyorum , çantamı altüst etmiyorum 6TL ye almıştım tavsiye ederim ..

Benefit Hello Fawless pudra , aslında fondöteniyle birlikte kullanıyordum ama bu sıralar bb kremler gözdem olduğu için yoluna tek devam ediyor ..yağlı ciltler için çok uygun,içerisinde fırça ve süngeri olması çantanın elemanlarını azaltıyor :) 

Mac allık; doğru fırçayla sürdüğünüzde çok doğal bir renk veriyor özellikle beyaz tenliler için ve soğuktan allaşmış makyajlar için ideal doğal bir allık ..mat ve parlama yapmıyor 



Benefit Pore professional ...bu ürün bilmeyenler için;makyaj altına -üstüne sürülen gözenekleri küçülten,makyajı pürüzsüzleştiren yağsız bir bazdır.İçinden çıkan ürün aşağıda ki gibi renkli ama sürdüğünüzde o rengi kayboluyor ve kadife bir doku oluşuyor.



Garnier bb krem ...son zamanlarda kullandığım fonfötenlerin pabucunu dama attı ..hem hafif,hem sürüşü kolay..iz yaptımı,fazla kaçtı mı derdi yok..hem nemledirici,hem kapatıcı ( tabi fondöten kadar değil ) ..özellikle bu markanın kini yağlı ciltlere tavsiye ediyorum ( ince tüp ) çünkü hiç bir şekilde parlama,kusma yapmıyor ..ama eğer cildinizin belirli bölgeleri gerçekten kuruysa altına iyi bir nemlendirici sürün derim çünkü bu durumda size uymayabilir...



Nars İllumunatör copacabana tonu...Bu ürünü yazın almıştım ama son zamanlarda havanın vermiş olduğu solgunluğu gidermek için eğer çok detaylı bir makyaj yapmamışsam kaş altlarıma ve elmacık kemiklerimin üzerine uyguluyorum , hafif ve doğal bir aydınlık veriyor ...bu ürünün stick halide var keşke ondan alsaymışım diyorum bazen ..tercih size kalmış ...fazla kaçırılmadığı sürece güzel duran bir ürün , kendinden simli...




Alix Avien DNA maskara ..şu yaşıma kadar kullandığım ve bitirip yeniden yeniden aldığım tek maskaradır.Kirpiği olmayan insana kirpik çıkarıyor vallahi :) bu durumunda fırçasının da etkisinin olduğunu düşünüyorum tabi ..




Aslında stick ve pratik bir kapatıcı arıyordum ama bir çok blogda bu ürünü görünce denemek istedim ...Çok memnunum topaklanma yapmıyor,doğal bir duruşu var ..ambalajı küçük olasa da baya giden bir ürün ..




Geçen senelerde kaşlarımı alırken elimin kayıp kaşımın yarısını uçurmamla başladı bu ürünle arkadaşlığım ...shiseido kaç kalemi ...bir ucu kalem,bir ucu fırça..benim kullandığım renk doğal bir kahverengi duruşu bayadır kullanıyorum ve gayet memnunum ..



Bu sıralar beğenilen göz makyajlarımın ( ki ben göz makyajı yapmayı pek beceremem , gözümden tikim var :)) kraliçe ürünüdür mac asansörlü siyah kalem...yumuşak,akmayan,yağsız bir kalem sürümü süper ..tüm gözünüzü boyamak istiyorsunuz :) mat ve net bir renge sahip




ve canım fırçalarım ....MUFE yani make up forewer markasının 55N numaları fondöten fırçası 
ve 
Sephoranın 131 nolu açılı allık ve gölgelendirme fırçası 
ikisinden de çok memnunum özellikle fondöten fırçalarının ; fondöten,bb krem,nemlendirici vb. ürünler sürmede çok etkili olduğunu düşünüyorum eskiden elle sürerdim ürünleri ama fırça kullandığınız zaman farkı sizde göreceksiniz ...



Evet benim makyaj çantamda bunlar var ...yani bir eleme yapıp hangisi favorin deseniz cevap veremem çünkü  gerçekten hepsi favorim o yüzden diğer ürünleri ayırıp ayrı bir çanta yaptım bunlar için tabiki de eyeliner,far,ruj vb. ürünlerde kullanıyorum ama benimle hem gezen ürünlerim bunlar ...

peki sizin çantanızdan ayıramadığınız ürünleriniz neler ? ;)

16 yorum:

  1. vovvvv benim hiç böle çantam olmadı bir ruj cennetim var okadar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde son 1 aydır :) baktım herşey almış başını gidiyor temizliği yaptım atılcakları attım geriye bunlar kaldı,olsun ruj cenneti bir bayanın hazinesidir :)

      Sil
  2. kesinlikle mac allık Türkiye'ye döner dönez alacağım! Çok güzel görünüorrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka tavsiye ederim önce kararsız kalmıştım hiç renk vermiyor falan diye meğersem fıçamdan kaynaklanıyormuş şimdi çok memnunum başka bir şey kullanmıyorum

      Sil
  3. POREfesional nasil bir urun? gecen Benefitte gordum denemek istiyorum. Gozeneklerini kuculttumu canim :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben genel olarak çok memnunum ..uzun süreli kullanımlarda küçülmeler oluyor diyolardı ama pek sanmıyorum..yanlız makyajın üzerine sürdüğünde çok farkediyor kayboluyor gözenekler yinede önce tester al istersen benefitin ürünleri pek ucuz değil malum beğenmezsen elinde kalmasın :)

      Sil
  4. Nars illumunatör benimde en sevdiğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim bu kozmetik aşkımız ne olacak zaten hiç bilmiyorum :))

      Sil
  5. Çok güzel şeyler varmış çantanda:)hepsi kurtarıcı.Ben de beklerim bloguma:)

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  6. Garnıer BB kremi bende aldım yakında kullanmaya başlarım umarım.Bourjoıs kapatıcıyı merak ediyorum.Sende beğenmişsin.Elimdekiler bitince denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her 2 üründen de çok memnunum cildim yağlı olduğu için hiç yağlandırma vs yapmadı ama cildin kuruysa dikkat et ...göz altı kapatıcısı olarak doğal görünmesini seviyorsan ideal bir ürün ama mutlaka sana uygun olan rengini doğru seçmen lazım yoksa pek bir şey anlaşılmıyor...:)

      Sil
  7. nars aydınlatıcıda keşke stick olanı alsam diyenlerdenim ama abartmadan kullandığımda hoş bir görüntü yakalıyorum:)
    blogumuza bekleriz:)
    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını bende düşündüm stick daha kullanışlı geldi gözüme keşke bunun yerine stick alsaydım dedim :) sevgiler

      Sil
  8. makyajçantanı be ürünlerini çok beğendim:)bazı ürünlerinide ksıkandım ama olsun ve seni takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hoşgeldinnn :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...