17 Ocak 2013 Perşembe

MUTLU ÇORAPLAR !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bu yazısı yazarken itiraf ediyorum inanılmaz pozitif bir ruh halindeydim :) Eminim sizde görsellere bakarken aynı şeyi yaşayacaksınız ...

''Yanlız önce şunu belirmek istiyorum ki; ben konularımı bazen anlık belirliyorum bazende derleyip toplayıp pazartesiden tüm haftanın yazılarını hazırlıyorum.Bugün perşembe evet ama bu yazı sizler için pazartesi hazırlanmıştır yani kimseden konu veya model kopyası çekmişliğimiz yok ki buda olabilir çünkü moda,trend,yeni çıkan ürünler vs. hep aynı ama söyleyeceklerimiz,yorumlarımız farklı buda bir gerçek :))) Öhömm öhömm enerjim düşmeden konuma dönüyorum hemen :) ''

Çorap konusu biz bayanlar için ince ve detaylı bir konudur,kimimiz çorap giymeyi pek sevmez yaz,kış cıbıl dolaşır,kimimiz ten rengi çoraplardan hoşlanmaz ( ben ben ben ),kimimiz renkli çorap giymez vs. vs.

Ben şu yaşıma kadar hep siyah çorap sevenlerden oldum , siyah,mat,kalın,opak çorap,siyah spor çorabı,siyah babet çorabı vs vs. desenli çorap pek sevmediğimi düşünüyordum taaa ki instagramda gezerken ''HAPPY SOCKS'' adlı markaya rastlayana kadar .Aslında daha önce duymuştum ve vakkoroma da görmüşlüğüm vardı ama bu kadar çeşidini bir arada görmediğim için dikkatimi çekmemişti.

Sizi daha fazla merakta bırakmadan görsellere geçiyorum ve satış yerlerini belirtiyorum ;)

Boyner,Vakkoroma,Beymen,Beymen blender,Vepa,Harvey Nichols,Brandroom...




Bu sıralar indirimde olan çoraplar ..günlük yaşantımızda kullandığımız çorap markalarından biraz daha pahalı 
Benim aldığım model yukarıda ki model yine siyahlı tercih ettim farkındaysanız :) Bu modeli hem çok beğendiğim için hemde bir tek bu model kaldığı için de almış olabilirim :) Ben vakkoroma online shoptan aldım ve baktığım diğer satış yerlerinde ya model yoktu,ya beden ya da fiyatları değişikti .
Burdan arkadaşlarıma,dostlarıma ve kardeşime sesleniyorum evet ben yukarıda ki çorabı dün akşam evde denemelik giydim ama  ilerleyen günlerde sokağa da çıkıcam  kıkırdayan,yandan yandan bakıp gülen,iyice cıvıttın diyen olursa döverim haha  :) 















(görseller happysocks sitesinden alıntıdır)



6 yorum:

  1. aman pek şirinmiş bunlar bayıldım :)) bırak gülerlerse gülsünler kıskanıcaklarda ondan hh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) haha saol canım bu gazla hemen giyerim ben bunları :)

      Sil
  2. geçenlerde markafonideydi sanırım bu marka ama külotlu çoraplarını görmemiştim. beğendim bi kaç desen :) bir daha gelirse edineyim, teşekkürlerr


    www.kontesce.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa her gün bakarım markafoniye ama gözden kaçırmışım Bu sıralar büyük kış indiriminlermiş ztn tekrardan gelebilirler ,bende diğerleri için takipte olayım ...asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. canım güle güle kullan....
    ben çok beğendim :))
    külotlu opak çoraplarda bende çılgınımdır :))
    çorap çılgınlığımla tanırıırım etraımda :))
    rengarenk çoraplar giyiyorum diye :))
    bu çorapları çok sevdim...
    mutlaka boynere bakıcam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım bak bak mutlaka eğer seviyorsan süper modelleri var ..ben internetten aldım diye pek model bulamadım ama mağazalarda eminim daha güzel modelleride vardır :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...