25 Ocak 2013 Cuma

NE GİYDİM ? SPOR/KLASİK !

Herkese güzel günler
bu sıralar farkettiyseniz hep kendi fotoğraflarımı kullanıyorum postlar da amma velakin zor iş yani hem fotograflarda kendini beğenmek ,hemde kendi kendinin fotografını çekmek,hem bir mesaj kaygısı içinde olmak valla zor :)

Her güne ayrı ne giydim ? postu yapanlara helal olsun çünkü her güne işleri dolayısıyla mecbur kalıp şık şık hazırlanıp,ayrı ayrı post hazırlamak valla zor

Ben ara ara beğenerek kullandığım veya alışveriş postlarında giyinmeden anlaşılmayann pantolon vb. ürünlerin tanıtımı niteliğinde postlar hazırlamaya başladım size , her zaman yapabileceğimi zannetmiyorum elimde telefonla yaşıyorum zaten :)))

Üstümde görmüş olduğunuz her şey tesadüfen mango :) Ama asıl amaç pantolonu tasvirlemek :) 
Pantolon aşağıda ki gibi klasik bir kesim ama ben spor ayakkabılarla kullandım kimsede bir şey anlamadı :) 
Kırmızısı ve beyazı da var benim çok aklım kaldı eğer fırsatınız varsa ve eğer indirimde kalmışsa mutlaka bakın derim.




Kolye:Lidyana.com /Osmanlı takı 

6 yorum:

  1. bumu spor yahu :D altaki elbiseye bak

    YanıtlaSil
  2. Altta ki pantolon normalde topuklu ayakkabıyla giyilen cinsten kumaş bir pantolon ama üstüne kazak altına spor ayakkabıyla eşofman havasına girdi ondan spor :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım...
    çok hoş olmuşsun...

    bu arada telefon kılıfında çok şeker...
    gözümden kaçmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım :) Vodafone shopta yakaladım kendisini bende güzel kaplar oluyor orda :)

      Sil
  4. kolyen harikaaa güle güle kullan
    takipteyim bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldinn :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...