22 Ocak 2013 Salı

SEPHORA ASETONSUZ OJE ÇIKARICI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Son zamanlarda sephora indirimden bolca bahsetmiştim size,genel olarak bir şey bulamadığımdan sadece sephora markalı ürünlerde baya indirim olduğunu söylemiştim.

Bir kaç blogda sephoranın kendi markasına ait asetonsuz oje çıkarıcı diye bir ürün gördüm.Seneler önce aynı tarz bir ürünü yine bir aseton markası çıkarmıştı diye hatırlıyorum belki hala vardır.Cam bir şişede içinde süngeri var parmağınızı şişeye batırıyordunuz elinizden,kolunuzdan ojeler akıyordu :)))) Hele ki koyu renk ojeler tam bir felaket oluyordu ama bu ürünle ilgili videoyu seyredince ertesi gün kendimi sephoraya attım.




-İçinde ki oje çıkarıcı maddenin kıvamı çok iyi ayarlanmış,siz parmağınızı batırınca su gibi olmuyor
-Plastik şişede ( pek bir önemi yok)
-Süngeri siyah olduğu için,ne durumda pek anlayamıyacağız :)
-Parmağınızı daldırıp,süngere sürtüp 1 yada 2 hamlede ojenizi çıkarıyorsunuz.
-Ben siyah ojeyle deneme yaptım ve çok başarılı buldum,hatta bu kadarını beklemiyordum.
-Ojeyi yayıp,kirli bir görüntü vermiyor
-Tek tek asetonlu pamukla gırç gırç tırnaklarınızla uğraşmıyorsunuz
-Eğer olumsuz bir yanını görmezsem bundan sonra normal aseton hayatta kullanmam :)
-Kullanım süresini şu an kestiremiyorum ama kullanım sürelerinde seri davranmamızda fayda var ne de olsa ucucu bir madde bu yüzden ömrünü dahada uzatabiliriz bu şekilde.


Daha iyi anlamanız ve ben okuduğuma değil ,gördüğüme inanırım diyenler içinde minnacık bir kanıt videom var :) Video çok net değil , yani çekerken net gibiydi ama bilgisayara atınca pek öyle değilmiş ..sadece ürünün marifetini görün istedim saygılar sevgiler ;)

video


4 yorum:

  1. AA süpermiş! Bu tarz oje çıkarıcıları genelde kenarlarda bırakıyor özellikle koyu renklerde. Videoyu koyman çok iyi olmuş hem de siyah ojeyle :)) Alınacaklar listesine eklenmiştir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar beklemiyordum kesin yüzeysel çıkartır,bulaştırır dedim ama çok şaşırttı :) mutlaka al tavsiye ederim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...