30 Ocak 2013 Çarşamba

SEPHORA İNDİRİM ALIŞVERİŞİ !

Herkese merhabalar 

Dün ki yazımda Beylikdüzü marmara park avm gratis turumdan bahsetmiştim.Avmnin kapanmasına son 45 dk. kala bir uçtan bir uca ışınlanarak sephoraya da bir bakayım dedim.Burası diğer sephora mağazalarına göre daha iyi durumda yani indirimli bir sürü ürün duruyor ( du ).İndirim ne yazık ki pazar günü yani 27sinde bitti diye biliyorum.

Benim asıl amacım kocaman bir pudra fırçası ve beyaz göz kalemi almaktı ama girdiğimde önce bir dolanayım dedim satış görevlisi sanki içimi okumuş gibi benetint i veya fine one one ı denediniz mi ikisi de müthiş ürünler dedi bknzzzzz :))) 

Kendimi tutarak benefit stantından hizla uzaklaştım :) asıl amacıma ulaşarak fırçamı ve kalemimi aldım çıktım:) 

Fırça sephoranın kendi fırçalarından no:49 XL pudra fırçası ..pudraya neden xl dediklerini orda ki makyaj uygulamalarında kullanılan aynı fırçanın devasa halini görünce anladım :) 

Ucu yumuşacık diğerlerini bu kadar övmem ama bu süper bir fırça dedi sephora mua sı eyvallah dedim aldım :)


Beyaz kalem var mı dedim var hemde 5 TL dedi :) 
Süper bir kalem miş biraz ufak ama sürümü süper ve yumuşacık bundan sonra beyaz kalem olarak bundan başka birşey kullanmam tavsiye ederim .




6 yorum:

  1. ahh su sephora ve gratis indirimleri...bazen sadece onlara calistigimi dusunuyorum :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sorma valla haklısın .. tekstil indirimlerinde kendini tutuyorsun da kozmetik indirimlerinde çok fena oluyoruz :)

      Sil
  2. bana allık surmeyı ogretır mısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tabi ki öğretirim hihi ( burda yazar içinden kelin merhemi olsa kendi başına sürer diye iç geçiriyor :))) )

      Sil
  3. güle güle kullan canım :) ben de krem renkli kalemden aldım. Göz içine sürmek için, ama renk vermedi :( sende böyle bir sorun varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) valla bende öyle bir problem olmadı aksine beklenenden fazla renk veriyor bazen ayarını kaçırıp bembeyaz oluyor hafif sürüyorum bende içine :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...