21 Ocak 2013 Pazartesi

ZARA -ASOS.COM ALIŞVERİŞİ !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Biliyorsunuz ben normalde bizzat benim dahil olduğum ''ne giydim''fotoları çekemiyorum ..hem zor oluyor,hem bazen insanın canı istemiyor hemde pek beceremiyordum ama bu sıralar ufak ufak bende başladım ve sizin için kısa bir post yapıyım dedim.Aslında zara indiriminde aldıklarım ve asos.com alışverişinin ganimetleri desem daha doğru olur bu yazı için bakalım beğenecek misiniz ?

Mont:Zara


Ve asos alışverişi ....


2 yorum:

  1. güle güle kullan canım...
    montun çok güzel....

    alışveriş merkezlerinde zaralar kapış kapış valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Gerçekten zaralar kapış kapış gidiyor valla indirim zamanları :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...