27 Şubat 2013 Çarşamba

11 SORU 11 CEVAP ( MİM ) !




Herkese tekrar merhabalar

Sabah gezgin portakal Gonca beni mimlemiş bende bugünün işini yarına bırakma diyerek mimine iadeyi ziyaret yapayım dedim :) Bu sefer ki mim soruları azıcıkta olsa birbirimizi tanıyabileceğimiz cinsten ama azıcık:) Lafı fazla uzatmadan sorularıma ve cevaplarıma geçiyorum ve kendisine beni mimlediği için teşekkürlerimi sunuyorum :)

1. Mevsimleri renklerle ifade edecek olsanız, hangi renk olurlardı?

İlkbahar : toz pembe ,yaz : kırmızı/nar çiçeği ,sonbahar: siyah-beyaz Kış: siyah ,

2. Sizin için en anlamlı ay ve anlamlı olma sebebi nedir?
Sonbahar aylarını pek kimse sevmez ama benim başıma gelen en güzel şeyler hep sonrabahar aylarında olmuştur.Ekim ve kasım benim için özeldir hem doğum günü ayım hemde olması imkansız olan bir mucize başıma geldiği için ;) 

3. Sizi en çok etkileyen film /kitap /müzik nelerdir?
Buket Uzuner'in Kumral Ada Mavi Tuna kitabı beni çocukken çok etkilemişti hala aynı tepkiyi verirmiyim şimdi okusam bilmiyorum ama o dönem soluksuz bitirmiştim diğer bir kitap ise; Elif Şafak ''Aşk'' sayesinde bir sürü Mevlana kitabı okudum.Film olarak ''İncir Receli'' beni çok etkilemiştir.o kadar etkiledi ki hatta tekrar seyredemiyorum böğüre böğüre ağlarım diye :) Müzik olarak Mustafa Ceceli ''es'' ve linet ''Eylül Akşamı'' tüylerim diken diken oluyor başka alemlere gidiyorum iki şarkıda da ayy yine bi tuhaf oldum :(

4. Karar vermekte zorlanır mısınız? En çok hangi durumlarda kararsız kalırsınız?
Valla çok çok ikilemde kalmadığım sürece hiçç zorlanmam örnek olarak genelde insanlar hediye alırken vb. durumlarda pek bir kararsız kalır,verem olur ama karar konusunda pratik bir insanımdır tabi karşıma çok kritik bir karar aşaması gelse naparım bilmem :)

5. Geçmişe ait tekrar yaşamak istediğiniz bir an var mı? Özel değilse paylaşır mısınız?
Olmaz mı ya :) 2009-2012 yıllarını tekrar yaşamak isterdim çokk çokk üzüldüğüm zamanlarda oldu ama yinede güzel yıllardı.Arkadaşlık,dostluk,ilişki, hatta yer yer para,gezme tozma vb. her konuda bol bereketli  ve herşeyden önemlisi huzurlu senelerdi ...hey gidi günler ..

6. Evcil hayvanınız var mı? Yoksa olmasını ister miydiniz?
Yok ama geçen seneye kadar evde kriz konusuydu.Hep bir köpeğim olsun istedim özellikle de golden cinsi ama malum goldenlar büyüdüğü zaman pek küçük olmuyorlar,bahçeli bir eve de sahip olmadığımız için bu konuyu aileme kabul ettiremedim.Bide en az benim kadar aile bireylerinin de sevmesi lazımdı sonuçta okul,iş vb. konulardan sabahtan akşama kadar evde oturmuyordum o dönem yazık olurdu hayvana :(

7. Üç seçeneğiniz olsa, bu üçünden hangisini olmak isterdiniz?Gökyüzünde bir kuş mu? Denizde bir balık mı? Ormanda bir aslan mı?
Muhtemelen kuş olmak isterdim hani şu güzel renkli kuşlardan ya da kayıp balık nemo olabilirim belki pembe japon balığıda olabilirim  :)

8. Aylık takip ettiğiniz bir dergi var mı?
Eskiden moda dergilerinden bazılarına aboneliklerim vardı ama derginin ay sonunda gelmesi vs. sebeplerle iptal ettirdim ve internet dünyasının , blogların son derece kendini geliştirmiş olmasından dolayı dergi almaya pek ihtiyaç duymuyorum açıkçası ama severim okumayı.

9. Hangisinde daha çok huzur bulursunuz: Deniz havasında mı, orman havasında mı?
Kuşkusuz deniz diyorum.Orman havası sağlık vb. konulardan çiğer açan cinsten olsa da börtü böcek dedin mi ben kaçarım arkadaş dakka durmam :) ama deniz bir başka ..huzur doluyor insanın içi,yazdığım mektupları vb. sır dolu defterlerimi denizlere gömmüşlüğüm vardır :P

10. En son ne zaman alışverişe çıktınız? Ne aldınız?
Bu sıralar alışveriş ve kredi kartı grevindeyim ne yazık ki ama ara ara tek parçalar alıyorum :) Alışveriş demeyim ama geçen hafta bir arkadaşımı beklerken h&m den siyah uzun gömlek aldım.

11. Hayatınızda "asla" deyip de yaptığınız birşey oldu mu?
Yaş arttıkça asla dememeyi öğrendim çünkü yapmam diyorsun yapıyorsun,giymem diyorsun giyiyorsun,yemem diyorsun yiyiyorsun,istemem sevmem diyorsun evleniyorsun örneklerini çevremde ve kendi hayatımda bolca gördüğüm için keskin ve sert tepkilere gerek yok diyorum.

Yine ben kimlerin yapıp yapmadığını bilmediğim için bu mimi herkese gönderiyorum :) Ciddiyim okuyan kim varsa yapsın mujk


The End



4 yorum:

  1. Canım teşekkür ederim cevapladığın için :)
    Goldenlar falan çok tatlı da uzaktan :D bu sevimlilikten bile korkuyorum ki ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her köpeği bağrıma basamam ama bitek goldenları çok sveiyorum ve sevmekten oynamaktan vb. korkmuyorum nedense :) ama yinede bakmak beslemek zor iş

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...