13 Şubat 2013 Çarşamba

BU MU BU MU ? NARCİSO RODRİGUEZ !


Dönem dönem yaptığım hangi allık ?, hangi pudra ?,hangi kalem ? gibi serileri hatırlarsınız ( aa ben bilmiyorum diyenler ve yeniden hatırlamak isteyenler tık tık )

Yakın zamanda yeniden ara verdiğim hangi ..? başlıklı yazılarıma geri döneceğim ve ilk konumda hangi parfümler olacak ama önce yine yeniden size danışmak istediğim bir şey var ..

Ben normalde 3-5 tane parfüm kullanmam yani body splashlar çıktı çıkalı parfümler biraz geri planda kaldı malum.Ben her zaman 1 tane adam gibi parfüm alıp kökünü kurutana kadar onu kullanırım.

Son zamanlarda çıkılan yurtdışı seyahatleri,gelen eş dost hediyeleri derken geçen seneden bu yana baya parfüm birikmişti evde,annemle ortak kullanım sonucu sonunda hepsi dibini gördü :) 

Geriye bir tek en sevdiğim ve gözüm gibi baktığım parfümüm Dior addict kaldı.

Dönemsel kullandığım farklı parfümlerinde verdiği alışkanlıktan dolayı 1 tane daha parfüm alarak değiş tokuş misali kullanmak istedim .

Ne zamandır aklımda olan Narciso Rodriguez e bir şans vermek istiyorum.Bu parfümü ilk sıktığınızda sevmiyorsunuz ama sonrada müthiş kokuyor ve kalıcılığı da müthiş bir parfüm.

Siyah-Pembe olarak 2 şişedelermiş (yeni öğrendim sadece pembeyi biliyordum ) ve iki şişenin farkı edp-edt ayrımıymış.

Bu ayrıma göre bana hangisini tavsiye edersiniz çünkü klasik bilinen edp deki parfüm oranı daha yüksek ve kalıcı olması düşünülürken bu parfümde tam tersi oluyormuş .

Kendisi,eşi,dostu,akrabası kullananlar  bir ses versin pls hazır sevgililer günü indirimleri varken kendimi hediyelendiriyim de mi  ?:) 

4 yorum:

  1. Siyah şişeli olan edt'yi kullanıyorum. Bunu seven de çok pembe olanı da.. Edt'nin daha kalıcı olduğunu ben de hayret ederek okumuştum. Pembeyi sadece merakımdan parfümeride bileğime sıkmıştım, çok farklı gelmemişti bana. O yüzden bunu ya da diğerini al diyemem Elida. Ama hangisini alırsan al pişman olmazsın bence. Çok asil ve kaliteli bir parfüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için çok saol ..gidip satış görevlisine sormak istemedim genelde satış odaklı oldukları için pek bilgilendirme yapmıyorlar ama sanırım siyahı alacağım :)

      Sil
  2. Edt versiyonu siyah şişeyi uzun zamandır kullanıyorum.Hatırladığım kadarı ile pembe şişe daha çiçek notalarına ağırlık verirken siyah şişe daha misk ağrlıklı bir koku.Siyah şişenin (edt), pembeye (edp) oranla daha ağır ve kalıcı olduğunu söyleyebilirim kesinlikle şaşırtıcı olamasına rağmen:)Tercihini buna göre yapabilirsin tatlım...Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım açıklamaların için çok yardımcı oldun tercihimi siyahtan yana kullanacağım ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...