14 Şubat 2013 Perşembe

ÇİZGİLER AŞAĞI !

Herkese merhabalar ;)

Bugün sevgililer günü önce adettendir herkesin ''saç saç paraları Leyla'ya'' gününü kutluyorum :) Şaka bir yana gerçekten seven,şu an gerçekten mutlu olan ama geçmişte kara sevdanın hasını yaşayıp da kıymet bilen herkesin sevgililer günü kutlu olsun.Sevmek başka bir iş herkes beceremiyor bence o yüzden benim için bu gün pek kıskanılası bir gün olmuyor.Gün içinde romantik paylaşımlarda , laf sokmalarda falan bulunabilirim korkmayın sakın :) Öhömm öhömm hemen konuma geri dönüyorum.

Günün konusu bu güne inat siyah-beyaz :)

Gün geçmiyor ki Tarih tekerrürden ibarettir lafı bir kez daha kendini kanıtlamasın hemde moda alanında.Senelerce band,bandana kullandık , küçükken alnımıza düşen taçlarla uğraştık hoppp seneler sonra yeniden moda,kadife kumaştan soğuduk bir baktık yeniden bizimle,lise bitince gömlekleri çöpe atacak kıvama geldik şimdi fellik fellik gömlek arıyoruz dahaa örneklerim say say bitmez tabi :)

Çizgi modasını da bilmeyen yoktur herhalde ..senelerce papağan gibi enlemesine çizgi kilolu,boylamasına çizgi uzun ve ince gösterir diye beynimizi yediler tamam boylamasına çizgi giyelim dedik ama hiç bir yerde bulamadık heh işte tarih tekerrür etti bir kez daha ve yeni sezonun iddalı modalarından biri tekrar doğdu ''Çizgi'' :)

Ben bu hafta her yerde,her mağazada mutlaka boylaması çizgili bir şeyler gördüm ama genelde gömlekler bu desen kullanılmış.Geçen sene yandan tek çizgili pantolonları da modaya dahil edebilirsiniz tabi.Ben istediğim gibi bir şey bulamadım çünkü polyester veya dandik saten gibi hava almayan kumaştan nefret ederim şansıma da her yerde bu kumaşlardan var.

Bakalım bu modayı bu sene nasıl kombinlerde göreceğiz ?


İşte kombin yukarıdakidir :) Düşünün bu film kaç senesinin filmi... Beetlejuice  :)

 trechcoat 

Gömlek-ler


Bluzlar



Ve işte budurrrr :) Bu pantolonu çokkkkk beğendim düz bir basic tshirtle rahatlıkla giyebilirsiniz.


Ceketler

Geçen seneden beri piyasada olan yandan tek çizgi pantolonlarda bu modaya dahil edilmiş..

İşte yandan ve boydan çizginin göz yanılgısı 






Ve bombayı  sona sakladım :) tamam giyin de Allah aşkına Diyarbakır karpuzu gibi dolaşmayın olur mu ? :)

Ben bu modayı genel olarak sevdim siz ne düşünüyorsunuz ?? ama sürekli kullanımda kusma hissi verebileceğini düşüyorum o yüzden tek ve kullanışlı bir parça alın bence ..yani pantolon biraz riskli ama bir bluzu çıkarıp ara ara rahatlıkla kullabilirsiniz.Zara,vero moda,bershka vb. mağazalardan bakabilirsiniz 

see u ;)  



4 yorum:

  1. puhahahahaa:D:D diyerbekir karpuzu vay!!süper benzetme elidaa:) buarada pantolon cidden yakıyo ya yakıo!!is-ti-yo-rum!BJK'lı olarak severek giyerim ki ben bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen canım haldır haldır markasını arıyorum o pantolonun ama googleda bulmuştum resmi yazmıyodu , bulursam haber veririm :)

      Sil
    2. çok sevinirim tatlım!!!

      Sil
  2. evet o son lafa katılıyorum lüütfen karpuz ve dolma gibi gezmesin kimse...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...