10 Şubat 2013 Pazar

DAVİD BECKHAM - MİRKELAM' A KARŞI :)

Herkese mutlu pazarlar efendim :)

Hafta sonunun son sıkıcı gününden herkese hello )
Valla birazdan aşağıda ki videoyu eşinizin,sevgilinizin yanında seyretmeyin valla adam bunalıma girer :) Şaka bir yana 4 çocuk babası , iskeletor Victoria'nın kocası  David bildiğiniz don,terlik koşuyor duruma göre salya akıtıyor,duruma göre ekrana kilitliyor :)

Video H&M için üretilen David Beckham çamaşır koleksiyonu reklamı . bildiğiniz don,külot tanıtımı yapıyor yani hatta tek parmak hareketiyle totusunun arasında kaçmak üzere olan çamaşırını bile düzeliyor :)))  Vay anasını elalem ne reklamlar çekiyor diyorsunuz di mi ..unuttunuz tabi Mirkela'mı koş Allah koş öldü adamcağız o dönemde ..oda düşürseydi bornozunu,evin kapısı rüzgardan kapansaydı da dışarıda kalsaydı  onun neyi eksikti he he :)

Neyse ben sizi daha fazla oyalamayım da videoyla baş başa bırakayım , yarın yeni haftada , yeni konularla görüşmek dileğiyle mutlu pazarlar :)


4 yorum:

  1. Hahahahaa izlememiştim bunu..Sağol canım çok merci yaniii :))) iiyi pazarlarrr

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ya:) gençken;) severdim bu adamı ama victoria ile evlenince fikrim bira değişti:)hali tavrı değişti adamın erkeğin kokoşu olmuştu ama bu reklamla erkeğin hası olduğunu da kanıtlamış:)lakin o düzeltme hareketi beni bitirdi:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kokoşluğuğa aştı başka bir haller var bunda zaten :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...