9 Şubat 2013 Cumartesi

DİORSHOW İCONİC MONO-ART PEN KOLEKSİYONU !

Herkese mutlu hafta sonları

Hadi itiraf edelim ki kullansak da kullanmasak da hatta olumsuz bir sonuçta yaşasak Dior'un kozmetik ürünlerine karşı ayrı bir zaafımız var.Kimi zaman mini setlerine,kimi zaman bileklik şeklinde ki glosslarına kimi zamanda sade ama şık ambalajlarında ki pudra ve fondötenlerine karşı hep bir ilgim oldu benimde.

İlk pudra kullanmaya başladığımda annemin ''kızım her pudra surata sürülmez kireç tozudur o '' dediği ve çöpe attığı pudralardan sonra paramı biriktirip Dior pudra almıştım kendime ve sonradan bitirip 3 kez daha kullandım aynı üründen ama sonradan piyasaya çıkan albenili markalar ve yurt dışında ünlü olup ülkemizde bulunmayan markaların yurt içine girmesiyle benimde aklım çelindi tabi.

Bayadır Yüz makyajı için Dior ürünlerini kullanmıyorum ama yakın zamanda nude serisine şans verebilirim. Öff amma konuşmuşum tamam tamam 2 kelam daha edip bitiriyorum hemen :)) Dior ''mono&art pen'' adı altında çıkardığı göz makyajı serisinin yüzü olarak yine Natalie Portman'ı kullanmış bakalım bu serinin ürünleri nelermiş ?








Eminim üste ki art pen le harikalar yaratılabilir ;) 

4 yorum:

  1. pudraya hiç ihtiyaç duymadım ama dior rimel muhakkak bulunur bendede.. Annen haklı her marka pudra kullanılmaz :) iyi mutluu hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla doğru canım o dönemlerde bilinçsiz,makyaj özentisi tüketici olarak abuk subuk markalardan pudralar alıyordum bide renk tonlarını bile doğru seçmiyordum belkide şimdilerde yaşadığım yağ dengesizliği,bir tarafta kuruluk vs. problemler o dönemlerden yadigardır :) Sanada mutlu ve güzel haftasonları ;)

      Sil
  2. Ben de yeni bir pudra alacağım ama henüz karar vermedim bakalım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim yagli oldugu icin son zamanlarda benefitin pudrasini kullaniyorum.cok memnun kaldim ama aratirmalarim devam ediyor

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...