11 Şubat 2013 Pazartesi

DOKTOR REÇETESİ !

Herkese selamlar,iyi haftalar güzel günler ;)

Geçen hafta cuma günü bir feryatla sizden yardım istemiştim yüzümde ki acayip zamanlarda çıkan sivilce konuları için.Sağolun varolun hepiniz memnun kaldığınız ürünleri tavsiye ettiniz ama ''doktora git elida kız '' diye uyardınız .Bende ısrarlara dayanamadım eczaneye gidip herhangi bir ürüne para verip şüpheyle sonuç beklemektense doktora gitmeyi tercih ettim.

Doktora gittim klasik muayene,yeme içme düzenleri,cilt tipi falan derken ..bana ;
*Kapalı bir ortamda sabahtan akşama kadar mı çalışıyorsun ? dedi evet dedim
*Peki tepende ve ortamda florasan ışığı var mı dedi ? evet dedim

Cildin çok hasas olduğu için florasan ışığı akşama kadar cildini fazlasıyla yağlandırıp sivilce yapıyor dedi..haydaaaa dedim :)

Yani cevre kirliliği,yeme,içme vs. derken ana nedenin bu olduğunu öğrendim ve iş yerine döndüğümde kafamı bir kaldırdım ki bildiğiniz altında oturuyormuşum solaryum edasında :)  ama ne yazık ki binanın lamba yapısı bu ''sökün leynn'' diye söylenecek halim yok , yer değiştirme şansımda yok ama ne yapabilirim bilmiyorum .

Yıkama köpüğü,matlaştırıcı krem ve bir adette jel verdi. hee bide antibiyotik verdi ama ben hap yutamadığım için gidişata göre erteledik onu :)

Resimleri bilgisayara attım sanıp,telefondan kolajlandırıp sildimmmmmmm :) ee kutuları falanda attım elimde bir tek bu resim kaldı sorry :)


1 - Dermoskin ; yüz yıkama köpüğü 
*Bu markayı daha önce duymuştum,eczanelerde satılan bir marka
*Yıkama jellerinin kurutma özelliği biraz fazla diye köpük bir ürün tavsiye etti.
*3-4 gündür kullanıyorum çok hafif bir ürün 
*Hafif ve tatlı bir kokusu var 
*Praben içermiyor
*2 pompa yeterli oluyor
*Cildi temizliyor ama kurutmuyor
*İçerisinde Argan yağı varmış belkide kurutmaması bundan kaynaklıdır.
*Tüm cilt tiplerine uygunmuş



2 - Biorderma Sebium Mat : matlaştırıcı krem

*Ben tavsiye istediğimde bir çok kişi bana Bioderma markasını önerdi
*Tanıdığım bir marka olduğu için tereddütüm olmadı
*Hafif yapılı bir krem
*Bana sadece sabahları yıkamadan sonra kullanmam söylendi
*Cildi kurutmadan matlaştırıyor
*Makyaj altında kullanılıyor
*Hemen kuruyor yani öyle dakikalarca bekleyip makyaj yapmanızı engellemiyor.
*Aslında nemlendirme ve matlaştırma adı altında veriliyor ama bence ben bu ürüne matlaştırıcı krem derim.Nem başka bir konu
*Böyle bir problemim olmasa da rahatlıkla kullanabileceğim bir ürün 

3 - Son olarak akşam yıkamalardan sonra sürülen bir jel 

*Adını vermek istemedim çünkü reçeteli bir ilaç ve yanma,kaşınma,kızarma gibi yan etkileri var 
*Tüm gece yüzünüzde bekletip sabah yıkıyorsunuz
*İyileşme etkisi 4-6 hafta içinde gözüküyor (muş)
*Önerme gibi olur,alınır sizde farklı bir tepkiye sebep olur diye korktum o yüzden ismi sansürledim kusura bakmayın.
*Jel şeklinde bir ilaç,sürdüğünüzde batmalar,yanmalar ve baya bir gerginlik hissediyorsunuz,hemen donuyor
*Yüzünüzün kıvrım ve iç bölgelerine sürmüyorsunuz.
*Burun kenarları,göz kenarları,ağız kenarları,dudak üstü ( neresi kaldı dimi :) ) sürmemeniz gerek yerler 


Şimdilik bu ürünleri düzenli kullanıyorum 1 ay içinde geçmezse antibiyotiğe başlayacağım.1 ay sonra sizi etkileri,tepkileri ve sonuçları hakkında tekrar bilgilendireceğim takipte kalın ;) 







15 yorum:

  1. İnşallah hap kullanmak zorunda kalmazsın canım.
    Uydurmasyon ilaçlar vermemiş doktorun tebrik ediyorum kendilerini :)
    1 ay sonrayı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah canım ya hap benim için kabus zaten her ilaçta kırılıp,ezilmiyor ..iğne olsam daha iyi :) Evet valla bir sürü abuk subuk ilaç yazmadı allahtan normal zamandada rahatlıkla kullanabileceğim az ve öz ürünler oldu.. daha 1 hafta olmadan etkileri olumlu oldu

      Sil
  2. iyi gelir umarım kullandıkların ben de floresan altındayım bütün gün ve stres kaynaklı çıkıyor sivilceler.. bioderma fena değil kullandıklarımdan memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah iyi gelir valla 3-4 gündür kullanmama rağmen ciltteki yağ dengesi vs. düzenlendi gibi geldi bana hiç yoktan sivilcelerin verdiği sızı ve gerginlik hissi kayboldu ..

      Sil
  3. anım geçmiş olsun...
    kullandıkarın inşallah iyi gelir ...

    YanıtlaSil
  4. Selam bana da doktor iki tane krem verdi nasil kullanacagimi soylemedi sen bilirsin nasil kullanacagini zaten eczaci soyler dedi.Eczaci da dogru durust bi bilgi vermedi.Ah şu isini duzgun yapmayan dr.lar

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar sacma bisey yapmis cilt onemli bir konu sonucta derayli bir aekilde anlatmasi gerekirdi...receteli ilac mi yoksa biodermanin ki gibi urunler mi ?

    YanıtlaSil
  6. hadi hayırlı olsun:)umarım işe yarayacaklar, ben de deneyebilirim bazı ürünlerini:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah yaa :) Şu an için matlaştırıcı kremi tavsiye ederim tabi yağlanmayla ilgili problemin varsa ..cünkü normal veya hava durumuna göre hafif yağlanan cildi kurutur bu ürün

      Sil
  7. benim T bölgem ve çene bölgem biraz yağlı..ne kullancam ben şimdi..iyi bir cildiye doktoruyla karşılaşmadım ne yazık ki..bana bu sorunla mı geliosun dercesine bakolar suratmıa.anlamadım ki özele mi gitmeliyim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım özellerin çoğuda aynı muameleyi yapıyor..ben yüzümde yara şekilde sivilcelerle gittim ve de canım yanıyordu ...yoo suratınızda öyle bi sivilce yok dedi bana :D yanlış hatırlamıyorsam Cerrahpaşa hastanesinde Kolsuz Agop lakaplı bir doktor var hala ordamıdır bilmiyorum ama kesin özel yeri vardır.O çok iyimiş ama 3 ay sonraya falan randevu veriyordu en son baya popüler bir doktormuş anlayacağın.

      Sil
    2. pehhh neymiş o öle ya:) İsme bak,korktum valla:):)

      Sil
    3. hahaha :) aa öyle deme çok meşhur bir doktor bu öyle kozmetik içerikli ilaçta vermiyormuş ..aktardan karışımlar,sular falan veriyor..tabi çok problemli bir cildin varsa

      Sil
  8. Son durumun hakkında bilgi verebilirmisin, bugün Differ** isimli ilacı ve Dermoksin yüz yıkama köpüğünü doktor banada söyledi nette dolaşırken rastladım bu konuya sonucunu merak ediyorum açıkçası umarım başarılı olmuştur.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...