22 Şubat 2013 Cuma

DUYURU,MERAK,THE BALM,YARDIM !


Herkese mayışmış cuma akşamüstüsünden merhaba :)

İçim o kadar daraldı ki havanın karanlığından şuurum kapalı bir şekilde parmaklarım klavyeye dokunuyor aralarda anlam veremediğiniz kelimeler okursanız he deyin geçin :)

Asıl konuma yani duyuruma geçiyorum geçenlerde yani yaklaşık 1 ay önce gratisten the balmın 3 tane ürününü aldım. bakınızzz .Aldığım ürünleri sadece özelliklerini açıklayacak şekilde sizlerle paylaşmıştım ve detaylı yazılarını yazacağımı söylemiştim. O günden sonra bir kaç,soru,mail vb. istek aldım ürünlerin açıklamalarını yazmam hakkında normalde 1 yada en fazla 2 hafta içinde yazardım malum ama bu ay ilginç birşey oldu .

Ben ürünlerin renginden,dokusundan,kalitesinden vb. herşeyinden çokkkk memnun kaldım ve severek kullandım ama bu ürünleri kullandığım zamana denk gelen bir sivilce problemi yaşıyorum.Ben önce bb kremlerdendir falan sandım .bb krem kullanmayı bıraktım sadece pudra ve üzerine bu ürünlerden kullanıyordum ki biri aydınlatıcı pudra ( yani kullanım alanı sınırlı ) diğeri sıvı allık ( yine kullanım alanı belli ) ve bronzlaştırıcı pudra ama ..... özellikle bu ürünleri kullandığım bölgelerde oluşan sivilceler çok canımı sıktı. doktorada gittim ama haftada 1 ya da 2 kere makyaj yapan biri olarak tam sivilceleri kurutuyorum ohhh tamam kurtuldum diyorum güzel bir makyaj yapayım diyorum hopppp ertesi güne yine aynı bölgelerde sivilceler yanıyor  bide aynı dönemde bu ürünlerle birlikte alıp kullandığım sephora xl pudra fırçası var ondanda şüphelenmedim değil yani ????


Yukarı da ki durumlarım net bir şekilde nedenini anlayamadığım için ürünler hakkında sağlıklı bir yazı hazırlayamadım ama şunu açık ve dürüst  bir şekilde söyleyebilirim ki ürünlerden gerçekten çok memnun kaldım eğer içeriklerinde ki bir şeyin bana alerjisi varsa çok üzülürüm çünkü kullanmayı çok istiyorum yani sizde ön yargılı davranın istemem.

Merak ediyorum aranızda bu tarz sorunlar yaşayan, bu markanın ürünlerinden alerjik bir tepki alan var mı ?

6 yorum:

  1. çok şaşırdım şuan.İlk defa balmın bu ürünlerinden sivilce sorunu yaşayan biriyle karşılaştım :)) Dediğin gibi içerisindeki bir maddeye alerjin olabilir.İlginç:s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şaşkın vaziyetteyim , hiç duymadım bu problemle karşılaşan birini o yüzden merak ettim k..2 haftadır makyaj yapmıyorum , deneyeceğim bu hafta sonu yine aynı şey olursa büyük ihtimalle bana dokunan bişey var ..

      Sil
  2. Fırçalardan kaynaklanabilir diye düşünüyorum.
    Umarım kısa zamanda geçer sivilce problemin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ondan şüpheleniyorum , ne kılı olduğunu pek bilmiyoruz sonuçta ..iyi dileklerin için teşekkürler inşallah en kısa zamanda kurtulurum

      Sil

  3. Bende aynı ürünleri kullanıyorum ve memnunum canım.
    Sorunun umarım çabuk geçer.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda geçer ne yazık ki kullanamıyorum ürünleri :(

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...