22 Şubat 2013 Cuma

ESSİE : SKİRTİNG THE İSSUE -BORDO !

Herkese günaydınlar ve güzel günler :)

Geçen hafta sephoradan aldığım nail stickerlar ve essie ojenin hepsini tabi ki de deneyemedim instagramda coming soon dediğim için sizleri daha fazla bekletmeden ojeden başlayım dedim çünkü stickerlar için bol yayılmalı zamana ihtiyacım var :)

Açıkçası ben ojelere öyle çok fazla bir bütçe ayıran insan değilim alırım ama daha çok hesaplı markaları tercih ederim.Son zamanlarda tercih ettiğim markaların renklerinin ertesi gün solması,fırçalarının bozuk olması ve hatta çoğu kez aldığım ojelerin bayat çıkmalarından dolayı sıkılmış durumdaydım.

Sephorada gezerken essieleri görünce dayanamadım ve kış aylarının göz bebeği olan bordo renkte bir oje aldım.Unutmadan belirtiyim marmarapark sephorada renk yelpazesi baya geniş essielerin,ayrıca bir çok sticker deseni  ve şu meşhur markanın kadife manikür setini bulabilirsiniz.Ben diğer sephoralar da satıldığını bildiğim halde hiç göremediğim için sizi bilgilendireyim dedim :)

Farkettiyseniz bu sefer ki görsellerim pek bir sanatsal :) Hatta yazının sonun minnacık da bir video var :)



Sticker desenlerimde bunlar daha çok güzel modeller vardı ama karar veremedim bir türlü :) 






Yukarıda ki video ne alaka derseniz hemen answer the questions yapıyorum :) Vine adlı bir app sarmış durumdayız milletçe fotoğraf programları yetmedi video versiyonlara geçtik :) Vine; instagram gibi bir video programı ama oturup kısa film ayarında bir video yapısı düşünmeyin saniyelik ilginç videolar oluşturabilceğiniz ve herkesciklerle paylaşacağınız evrensel bir program :) Severseniz buyrun gelin blog dünyası şimdiden vine ı ele geçirmiş durumda :) 

Vine kullanıcı adım : Adile YÜCESAN:) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...