18 Şubat 2013 Pazartesi

FLORMAR MATTE KOLEKSİYONU VE CAVİAR MANİKÜR !

Herkese iyi haftalar ve güzel günler
Haftasonu sosyal medya hesaplarımda flormarın 2 yeni ürünü olan matte koleksiyon mat ojelerinden siyahı ve caviar yani bildiğimiz havyar manikür kitini alıp deneyeceğimi söylemiştim.Fazla vakit kaybetmeden en kısa zaman içerisinde denediğim ürünleri sizler için yorumluyorum.


Caviar manikürün kutusu yukarıda ki gibi içinde boncuklar var ama oje yok bu yüzden bende aynı anda mat ojelerini de denemiş oldum.

Mat ojenin 12 farklı rengi , caviar manikür setininde 3 farklı rengi var şu an. Gri , pembeli (renkli ) ve bu ( siyah,mavi ) renkleri mevcut.

Benim tercihim siyah tonlu oldu.

Kutunun içerisinden boncuk şişesi :) minik huni ve kullanım talimatlarını içeren bir kılavuz çıkıyor.

Şişe küçük durunca aa bu yetmez gibi bir düşünceniz oluyor ama aslında boncuklar o kadar minik ve çok ki farkedilmiyor dışardan,hatta siyah olmasa gözünüz bile görmüyor düşenleri civa gibi kendi kendilerine yürüyorlar, aman çocuklu bir aileyseniz ufaklıklardan uzak tutun.



Kullanma talimatında herşey detaylı bir şekilde anlatılıyor ama sizler için özet geçiyorum ve püf noktalarını veriyorum  ; 

*Ürünü hangi parmağınıza,nasıl kullanacağınız size kalmış,örnekleri kılavuzda verilmiş..bunu belirledikten sonra İlk kat ojenizi sürüyorsunuz

*Klavuzda 2. kat ojeyi sürdükten sonra kurumadan üzerinde serpişirin ve nazik bir şekilde bastırmanız söyleniyor ama mat ojenin tek katı fazlasıyla kalın olduğu için ben tek kat oje sürdüm ama normal yapılı ojelerde tek kat sürüldüğü zaman boncuklar da düşme olduğundan dolayı 2 kat sürülmesi tavsiye ediliyor.

*Serpiştirme işlemini tepsi vb. bir alan üzerinde yapınız çünkü dökülen boncukları huni yardımıyla tekrar şişeye koyabiliyorsunuz.

*Üzerine sabitlemek veya sağlamlaştırmak için cila,parlatıcı gibi bir şey sürmeyin çünkü boncukları eritip yapısını bozuyor.

*Sürdükten sonra kuruma işlemi için 15-20 dk. bekliyorsunuz yani vaktiniz yoksa hemen evden çıkacaksanız yapmayın derim bozulur.

*Kuruduktan sonra yapışmayan boncukları tepsinin üzerine silkeleyip şişeye koyabilirsiniz.

*Ben uygulamadan sonra belirtilen sürelerde bekledim,yattım( ki ellerim yastığın altında yatarım ),kalktım,elimi yıkadım vs. hiç bir bozulma vs. olmadı .

*Üzerinden illaki düşen boncuklar olmuştur ama altta kullandığım oje siyah olduğu için dökülen yerleri kamuflaj edebiliyor 

*Sizde bu uygulamada aynı tonda oje kullanırsınız daha iyi sonuç alırsınız.

*Caviar manikürü çıkarmak için asetonlu pamuğu bir müddet tırnağınızda beklettikten sonra onun kendi kendine kavladığını göreceksiniz.Daha iri taneli olduğu için simli ojelerden daha rahat çıkıyor.



Ben Yüzük parmağımda denedim.Hoşuma gitti.Sizlerde isterseniz bu şekilde tek parmak olarak isterseniz tüm parmaklarınıza ya da french ya da ay manikür olarak kullanabilirsiniz dediğim gibi yaratıcılık size kalmış.

Mat oje yorumlarıma gelirsek;Ben yapısını,kıvamını,matlığını ve kuruma süresini çok beğendim 12 tane farklı renk içerisinden siyahı seçtim çünkü mat görünümlü ojelerde en çok siyahı kullanıyorum.İlerleyen zamanlarda mat üzerine french denemesi de yapacağım (inşallah ) :) 

Resimlerde tepsimi,havlu kağıdımı görüyorsunuz :) Sizinde bu şekilde uygulama yapmanızı öneririm .



Ben 2 üründen de çok memnun kaldım tavsiye ederim.Caviar manikür setinin keşke başka başka renkleri de olsa çok güzel olur.Daha canlı belki neon vb. renklerde yaza doğru bizimle olur :) Unutmadan almak isteyenler için caviar manikür seti 14,25 tl , mat oje yanlış hatırlamıyorsam 3,5tl 

sevgiler ..;)





6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş siyahı da:) Ben de aynısını yine parmaklarıma siyah mat işaret parmağıma gri caviarla yaptım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eminim seninki de süper olmuştur bende sonra da acaba daha açık renkli olandan mı alsam dedim ama bunu da sevdim :)

      Sil
  2. Ben hiç denemedim cnm,çok güzel durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım teşekkür ederim ..tavsiye ederim çok basit tabi tüm parmaklarda o kadar basit olmaz sanırım :)

      Sil
  3. merhaba,

    Ürünü nerelerden temin edebiliriz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ben ürünü watsons mağazalarından almıştım ama gratis veya avmlerde ki flormar standlarındanda bulabilirsiniz
      iyi günler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...