11 Şubat 2013 Pazartesi

GRAMMY 2013 BİZİMLE DEYILSIN :) !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Aslında grammy ödülleri konusunda post yapmak aklımda yoktu ama dün o kıyafetleri görünce yorum yapmazsam çatlarım dedim.Eğer takip edenleriniz varsa ne demek istediğimi anlamışlardır ama yoo valla haberim yok diyenler için bol görselli bir yazı sizleri bekliyor.İyi seyirler ;)


ahh Rihanna biz senin senelerce hakkını yemişiz canım :) Tuhaf kızsın,asisin diye sana yüklenmişiz hep :) Baksanıza ne kadar da melek bir çift bunlar dayakçı chris ve rihanna :) 

Kuşkusuz ki gecenin en şık insanı rihanna ..bunu net bir şekilde söyleyebiliyorum çünkü birazdan aşağıda göreceğiniz görsellerden sonra şok olabilirsiniz :) 

Ben rihannanın elbisesini çok beğendim ..saçı,başı,makyajı da pek hoş ..



Yukarıda ki kötünün iyisi diye sıralamada rihannanın altında yani yanlış olmasın ..elbisenin kumaşı hoşuma gitti ama göğüs penceresinden mi,lame ayakkabılardan mı,gereksiz yırtmaçtan mı yoksa,her yerinin meydanda olmasından mı bilinmez bir negatif elektirik aldım kendisinden :)) 

Yukarı da ki resimde dahil olmak üzere aşağıda ki 2 resimle gördüğünüz 3 adet resim ( ne abuk bir cümle oldu ya :)) ) neyse bu 3 adet resim gecenin bombaları bence ...Yurdum da ki düğünlerde ki dapdar likralı saten elbiselerle dalga geçerdim ama yok artık geçmicem valla söz :) 

Yukarı da ki resime gerçekten yorum yapamadım yaratıcılığımı kaybettim sanırım ama aşağıda ki abla hepsi adına ellerini açarak konuşmuş '' Allah'ım sana geliyoruzzzzz'' :)) 


Bu ödül töreninde ne oldu insanlara anlamadım valla gereksiz göğüs dekoltesi ve belinde ki kemer detayı yüzünden bel ve basen bölgesini geniş gösteren elbisesiyle kendisini de diğer arkadaşlarının arasına alkışlarla uğurluyoruz :)İ 

Tamam asisin,dövmelisin anladık ama adam gibi bir ayakkabı giyseydin,saçına 2 tarak vurdursaydın ? 

Yine kötünün iyilerinden hiç yoktan saçı başı düzgün 

Yukarıda kiler gibi olmayan belli ki özenilmiş bir kıyafet ama saçların simsiyahlığından,modelinden ve ruj renginin yanlışlığından kafayı kes at haline gelmiş ..porselen gibi nude bir makyajla, sade ama toplu bir saçla bir peri kızı edasına bürünebilirmiş :) 

Bayanların smokin giyme modası ülkemizde pek dikkat çekmedi.. gelin başı edasında topuzlar,pullar,payetler,simler,renkler seven bir millet olduğumuz için yurdum bayanlarının işine gelmedi pantolon,ceket dışarı çıkmak ....tabi ki de bahsettiğim yukarı da ki gibi bir stil değil pantolonu bol kesim olsaymış belki diyebilirmişim 

Ahh adele ahh canımmm :) Allah hatuna bir ses vermiş yüz hatlarını da özene bezene yaratmış ama evde ki eski kırlent,kanape kumaşını giyme sakın kızım dememiş :) Geçen sene 21 yaşında falan diye birşey duydum doğru değildir dimi ? O_o

Saten,kırışıklık,dikiş izleri,çamaşır belirginliği ve koca bir bacak ...söyleyeceklerim bu kadar :)



Siyah-beyaz çizgi trendini kullanmış ..sanki elbise daha uzun  ve kuyruklu olsaymış daha sempatik olmazmıymış ?

Bakmayın öyle yine iyi :) 

Rihannadan sonra şık sayılabilecek bir kıyafet daha aslında model pek beğendiğim bir model değil ama siyah olması,boyun kısmı ve etek uçları hoşuma gitti 


Beylere gelirsek hepsi bayanlardan daha şıkmış..en paspalı bile pantolon,ceket halinde yani özenmiş de gelmiş :) Tabi bana göre gecenin 2 şık beyi Jay z ve justincim :) 


Finito :) En başta söylediğim konuda haksız değilmişim dimi ? :) Günün 2. yazısı için takipte kalın :) 


6 yorum:

  1. Rihanna en güzel halinde.. bu saçlar çok yakışıyor ona ama geri kalanı felaket resmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bu saçlarını çok beğeniyorum, ne tarz giyse yakışıyor valla ..

      Sil
  2. cnm merhaba,hafta sonu biraz rahatsızdım takip edemedim:( gerçekten grihannanın kıyafeti saçı başı süper :) ödül alamadı galiba,gazetede alanlara bakmıştım ama adını göremedim:S
    Ayrıca bol tüllü elbise de süper ama dediğin gibi kızın saçı ve makyajı çok zıt..kendilerini rezil etmek için bu kadar uğraşacaklarına salıp gelseler daha iyi olurdu herhalde..
    öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsunn inşallah önemli birşey değildir...grammy konusunda da hem fikiriz valla bundan süslenince olmuyor,salıp gelmeleri lazım :)

      Sil
    2. her zamanki bayansal durumlar işte..şimdi iyiyim:) valla bazen şunlara nasıl giyinilir göstermek istiyorum:P

      Sil
    3. Ayy sende bendensin o zaman bende yatak döşek 2 gün yatıyorum,serumlar falan yiyiyorum her ay hayattan soyutlanıyorum valla tekrar geçmiş olsun canım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...