28 Şubat 2013 Perşembe

HANGİ PARFÜM ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Uzun zamandır ara verdiğim hangi ... ? adlı tavsiye postlarıma kaldığım yerden devam ediyorum.
Bundan önce ki yazıları kaçıran veya hangi ...? yazıları nedir elida ? diyenler için ;

Hangi pudra ?
Hangi allık ? 
Hangi fondöten ?
Hangi göz kalemi ?
Hangi kapatıcı ?
Hangi şampuan , hangi serum ?

Bu sefer ki yazı konusu ise parfümler,yani kullandığım,memnun kaldığım parfümler ...


1-Dior Addict :



Dior addict benim senelerdir vazgeçemediğim kışlık parfümlerden biridir.
Her sene mutlaka wish listime girer :) 
Ağır parfüm sevmiyorsanız ne yazık ki bu ürün pek size göre değil çünkü kışlık ve yoğun bir parfüm
İlginçtir ki bende pek ağır parfüm sevmeme rağmen bu koku çevremde ki kişiler tarafından tenimde fazlasıyla beğeni topluyor.
Oldukça kalıcı tabi bu durum tene göre de değişiyor 
İçerisinde;Sandal ağacı , tatlı vanilya , vanilya viskisi , bulgar gülü vb. birleşenler var . Kalıcı olmasında ki en büyük etken ise; kuşkusuz sandal ağacı 
Kalıcı ve etkili bir parfüm arıyorsanız tavsiye ederim 



2-Narciso Rodrigez : 



Tavsiyeler üzerine yeni kullanmaya başladığım bir parfüm
Bu parfümü ya seven var ya da sevmeyen yani arası yok 
Herkesin seveceği tarzda bir parfüm değil ki sevenler bile ilk kokladıklarında olumsuz tepkiler veriyorlar ama koku durdukça değişiyor ve her tende ayrı tonlarda kokuyor.
Yazlık bir koku olduğunu söyleyen kesime katılmıyorum çünkü hafif bir parfüm değil ama bahar aylarına uygun olabilir.
Siyah ve pembe şişede olmalarının farkı edp edt ayrımı yani farklı değiller
Bu ürünün asıl ilginçliği pembesinin daha kalıcı ve ağır olması gerekirken (edp ) siyahının daha kalıcı olduğu yani denemeden almayın derim .
İçeriği ; çiçek balı,portakal çiçeği,misk,amber 



3- J.del pozo ambar 



Sadece sevil parfümerinin sattığı bir marka.
Tatlımsı bir kokusu var ama bu içinde ki  şekerden değil amber den kaynaklanıyor yani şakak zonklatan bir tatlılıkta değil.
Alırken kuşkusuz çok kalıcı olacağını iddia etti satış görevlisi ama bende öyle aman aman kalmadı.
Günlük saatlerde kullanıyorum
Durdukça dahada güzelleşen bir konusu oluyor 
Şahsi fikrim esmer tenlerde daha kalıcı olacağı 
İçeriği ;kakule,bergamot,mandalina,amber 



4-Cacharel Noa  

Hafif,temiz bir koku arayanlar için tavsiye ederim.
Pudramsı bir tonu var . 
Günlük kullanımlar için ideal bir parfüm.
Yaz-kış rahatlıkla kullanabilirsiniz
Bende fazlasıyla kalıcı hatta tek sıkım da montlarım bile hala buram buram kokuyor.
Klasik kokulardan şaşmam diyenler için iyi bir seçim bence,severek her zaman kullanacağım bir koku olacak 
İçeriği ;Misk,çiçek,kahve,kişniş


5-Bath&body work simli body splash 



parfümler kadar kullandığımız yan ürünlerde bence çok önemli 
Bir parfümü duş jeli veya vücut losyonuyla kullandığınız zaman kalıcılığını ve etkisini fazlasıyla arttırıyorsunuz.
Ben giyinmeden önce mutlaka bu ürünü sıkıyorum.Kullandığım parfümlerle dengede bir kokusu olduğu için karışma olmuyor.
Tek başına en az parfümler kadar etkili bir ürün ama parfümden daha yoğun bir kıvamı olduğu için elbiselerin üzerinde leke bırakabilir diye düşünüyorum.
Simli olması çok hoş güzel bir ışıltı veriyor size.
Her gün kullanmama rağmen konsantre bir ürünmüş gibi hiççç bitmedi 2 aydır kullanıyorum sabah-akşam 
İçeriği ; misk,tarçın,amber,japon kiraz çiçeği 
Bu markanın her ürününü şiddetle tavsiye ediyorum.

Bir sonra ki hangi ...? yazılarında görüşmek üzere see u ;)


4 yorum:

  1. Narciso pudra sise benim yillardir vazgecemedigim tek koku ozellik kisin. Bu isten anlayan bu kokuyu bilir diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende siyahını kullanmaya başladım 2 haftadır çok memnunum sıktığında tende bambaşka bir koku oluyor ve çok güzelleşiyor

      Sil
  2. Hangi yazıları serisini çok beğendim. :)
    Çok faydalı oldu benim açımdan bu seri.

    Bende bekleriim :)
    tekaska.blogspot.com
    sevgilleer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim hoş geldiniz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...