12 Şubat 2013 Salı

HANGİ ŞEKİLLERDE KİTAP OKURUM ? (MİM)

Herkese tekrardan merhaba

Dün akşam sevgili gezgin portakal blogunun sahibesi Gonca beni mimlemiş :) İşten çıktıktan sonra bilgisayar vb. aletlerden hızla uzaklaşıp, görmek istemediğim için iade-i ziyaretini gündüz yapayım dedim.Öncelikle kendisine mim için teşekkür ediyorum ve konuya geçiyorum hemen.

Bu sefer ki mim furyasının konusu;''Hangi şekillerde kitap okursunuz ? '' valla biz ailecek nevresimlere bastırdık kitapları aşağıda ki gibi öyle okuruz :)))) Şaka bir yana.Benim kitap okurken belirli takıntılarım vardır dikkatimin dağılmaması için çünkü bir kitaba bir kere başladım mı max. taş çatlasa 3 günde bitiririm.Başladığın işi bitirme takıntısı gibi bir şey yani ama bu kitabın sürükleyiciliğine ve kalınlığında bağlı tabi


*Genelde odamda,yatakta,sessizlik ve sükunet içinde,aşağıda ki ablanın oturuş biçiminde okurum kitaplarımı tabi vakit geçtikçe hafif aşağı kaymalar,yan yatmalar olabiliyor.



*Masada,sandalye tepesinde kitap okumak bana göre değil çünkü sırtım ve boynum çok ağrıyor öyle durumlarda.Size de pek tavsiye etmem eğer sırtınızı bir yere yaslamıyorsanız.

*Düz bir zemine yüzüstü uzanıp,filmlerde yatak üzerinde günlük yazan kız edasında hiçççç okuyamam 3 dakika sonra kendimi fok balıkları gibi yayasım geliyor :) 

*Yolculuklarda;arabada,otobüste kitap okuyamam malum mide bulantısı yapıyor :)

Valla benim okuyuş stillerim klasik pek bir ilginçliği yok anlayacağınız :) 

Gezgin Portakal Gonca'ya tekrar teşekkür ediyorum.Normal de benim bu mim'i birilerine baslamam lazım dimi :) O zaman normal olanı yapıyorum..Bu mim benden eğer yapmamışlarsa ; Audrey , Gurme şirine ve NazYlmz'a gitsin :) Haydi kızlar kolay gelsin :)









9 yorum:

  1. canım benim teşekkür ederim. :)
    Fok balık gibi he öldüm gülmekten :D
    Zaten bütün gün iş yerinde sandalye tepesinde geçiyor eve gelince haliyle rahatlamak lazım en güzelini yapmışsın.
    Öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne demek canım her zaman ;)

      Sil
  2. tamam en kısa zamanda yapıyorum bunu..:-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. canım ilk defa mimleniyorum:) ben bu sorunu kendi blogumda bir yazı olarak mı cevaplayacağım??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kendi bloğunda yazı olarak cevap veriyorsun ve takip ettiğin,istediğin,bu konuda yazı yazmamış kişileri sende mimliyorsun tabi bunu yazının sonunda belirtiyorsun :) İlk mimin hayırlı olsun :)

      Sil
    2. tamamdır teşekkürler:)

      Sil
  4. canım beni mimlediğin için teşekkürler...
    bu ara beni o kadar çok mimleyen varki,..
    çoğun ahala cevap veremedim :(
    inşallah en kısa zamanda cevaplarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek .. sen ne zaman istersen tabi kide :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...