20 Şubat 2013 Çarşamba

I LOVE LİDYANA.COM :) !

Herkese haftanın ortasından günaydınlar ve güzel günler :)

Çevremde ki herkes bilir ki lidyana.com açıldığından beri gidip de bir kuyumcudan efendime söyleyim bir aksesuarcıdan,gümüşçüden bir şey almışlığım görülmemiştir :)

Geçtiğimiz hafta sevgililer günü dolayısıyla yapılan indirim kampanyaları,hediye seçenekleri o kadar cezbediciydi ki single statüsünde olan benim bile aklımı fazlasıyla çeldi ee benim neyim eksik in a realationsshiplerden, marriedlerden dedim  kendi kendimi hediyelendirdim :)

Konuşma kısmını kısa tutup sizi görsellerle baş başa bırakmak istiyorum.Eğer hala lidyana.com u duymadıysanız ( ki bu imkansız :) ) ya da hala online alışveriş tedirginliği yaşayıp alışveriş yapmadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir.Gayet güvenli,bol şeçenekli,ürünlerin tedarik sürecine göre kargolanma süresini belirleyen,en ufak bir ürünü bile özenle paketleyen,göz zevkimize fazlasıyla hitap eden bir site olduğunu size söyleyebilirim.

Bir kere girdiğinizde günlük gazete gibi her gün açıp açıp bakmak isteyeceğiniz,kendinizi durduramayacağızı garanti ediyorum :) ve benim sepetime neler düşmüş ? hemen sizinle paylaşıyorum :)



You design markası;kişiye özel tasarımlarıyla sadece lidyana.com bünyesinde bulunan en sevdiğim markalardan biri .Küpe,yüzük,kolye,bileklik vb. istediğiniz bir aksesuara kendi isminizi veya eşinizin,dostunuzun,çoçuğunuzun ismini işletmeniz mümkün.



Ben geçen alışverişimde kendi ismimin yazdığı bir küpe almıştım bakınızzz.Bu sefer tercihim baş harfimin olduğu bir kolye oldu.Asıl güzellik ve süpriz ise;sevgililer günü dolayısıyla aşağıda ki kalpli küpe oldu.O kadar sevindim ki anlatamam çünkü o küpelerde de gözüm vardı :) 

Kolyenin ucu ve kendisi aşağıda ki gibi yalnız görselde göründüğünden birazcık daha uzun kendisi bilgilerinize ;)



Diğer aldığım ürün ise;Zeckie by Zekiye Koçarslan tasarımı ızgara adlı yüzük oldu.Bu tarz yüzükleri çok beğeniyorum.Yüzük numarasıyla uğraşmadan kendinden ayarlanabilir olması da bence iyi bir seçim oldu.



bu resimde yazarın parmağının yamukluğunu görüyorsunuz :)) Normalde böyle değil ya parmaklarım :D



Ve ne zamandır alırım dediğim kaset şeklinde ıphone kılıfı beyaz,pembe ve kırmızı renk seçenekleri var. fiyatı da mağazalara göre çok uygun 


vee her alışverişinizde bir sonra ki alışverişe indirim sağlayan indirim çekleri içinde lidyana.com a ayrıca teşekkürler ;) 

Bir sonra ki lidyana.com alışverişinde görüşmek üzere bol aksesuarlı günler 
takipte kalın ;) 



4 yorum:

  1. Yüzüğe bayıldım kesinlikle çok güzel.. Paketlemeleri de çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yüzüğüm 2lisi,ve başka renkte olanlarıda var bakmanı tavsiye ederim :)

      Sil
  2. supermis cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...