5 Şubat 2013 Salı

İNSTAGRAM İŞBİRLİĞİ İLE GEÇEN AY NELER OLMUŞ ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Yine bir ay bitti , yeni ay başladı üzerine 5 gün bile attı. Zaman bazen gerçekten çok hızlı geçiyor yetişemiyorum.Her klasikleşen instagram postlarına bugün bir yenisini daha ekliyorum.Geçen ay instagram postumu video olarak yapmıştım bakınızzz  ama pek sevilmediğini düşünerek yine eski klasik görünüme geçip fotoğraflarımı sıralıyorum.Hem geçen ay neler yapmışım? hemde neler yazmışımın ?karışımı olarak karşınızda elida's insta :) he unutmadan söyleyim babamın yaşadığı bir sağlık probleminden dolayı bu hafta yorum yayınlamalarında,cevaplarınızda her hangi bir gecikme olursa kusura bakmayın ..bilgilenize..


Yıllar yıllar önce ..taa ortaokul zamanlarımdan kalan bir kolyem ..unutmuştum varlığını ..şans eseri karşıma çıktı belki bunca zaman sonra şans getirir bana ..bekleyelim görelim :) 

Ben bu seneki kadar meyve sebze tükettiğimi hatırlamıyorum ...hastalandığım zaman geberircesine yattığım için ve o koca koca antibiyotikleri yutamadığım için meyve tüketimi tavan yaptı evde ve iş yerinde :) tavsiye ederim 


? Esrarengiz ...;)

Hıhhhh ..dünya yansa umrumda değilllll :P

Patllamış mısırı sevmeyen çok azdır herhalde ama benim kadar sevende azdır :) artık evde patlatmaya üşenip hazır paketlere dadandım seviyorsanız tavsiye ederim...

Hepimize Maşşallah tü tü tü ;)

evettt buralar bizim muhit :) geçen hafta pazar günü normal güneşli bir güne uyandık akşamdan da hiç bir belirti ve uyarı olmamasına rağmen 5 dak. içinde böyle olduk ...

Ve 1 gün sonrada aşağıda ki gibi olduk kar ve sis bizim buraların en meşhur hava olayıdır :) Kurt adam bizim komşu he aile dostumuz ahha  :P 


Yukarıda ki resim geçen ayın yazılarının ana şablonudur.Yüz kontürleme ve aydınlatma teknikleri yoksaaa siz okumadınız mı cık cık cık :) tık tık 

Son haftalarda en beğendiğim ve sıkca kullandığım makyaj malzemelerim tık tık 


Negro en sevdiğim büskevitlerden biridir :))) şimdi minileri de var ve çantamdalar ....ee tabi sonrada sorarlar bu kızın çantası neden bu kadar ağar ne taşıyor diye :) 

Yukarı daki resim Michael Jacksonın hayat özeti olmuşşş ..Yaratıcı bir çalışma :) tövbe tövme ölmüş adamın arkasından ..:P

Haftaiçi 1 ya da 2 dizi seyrettiğim için ya da spor plates aşkına eve dizilerin sonuna doğru geldiğim için aman canım sonra seyrederim dizileri diyerek yorganın altına gömülerek her akşam film seyrediyorum ...eski,yeni,kaçırdığım,vurdulu,kırdılı,ağlamalı,gülmeli ne film varsa seyrettim :) ama sexandthecity dizi serilerinin ve filmlerinin yeri bende ayrıdır ne zaman canım çok sıkkın olsa ve kafamı dağıtmak sitesem sil baştan seyrederim onları hayranlıkla ..yine o akşamlardan biri ..

Kisses aşağı kisses yukarı dediler ..meraktan çatladım ..denedim ve özellikle cookies n creme bayıldımmmmmmmm...ama boyutları o kadar minik ki tatmin olmayıp bi paketi yerseniz kendinizden şüphelenmeyin sizde bendensiniz :) 


Yukarı daki bahsettiğim film seyanslarından dolayı sabah ki halim de budur :) 

Hak edene laf sokmaya atıfta bulunmaya bayılırım ...he ama yanlış anlaşılmasın kinci değilim 'hakka,hukuka inanırım ee tabi ilahi adaletede ..


Dünya Göz hastahanesine hep hasta olarak gittim ama bu sefer refakatciydim ..bekleme esnasında ki instagram paylaşımlarımdan bir kare :) 

Son zamanlarda kıvam ve renk olarak en sevdiğim rujum ..yazısı için tık tık tık 

veee en sevdiğim trend ..saç bantları geri dönüyor ...tık tık tık 

2 yorum:

  1. SCA BANTLARINI COK SVEERIMOZELLIKLE YAZ TATILLERINDE OHHH UGRASMA HIC MIS...SONRA NEGROLARIN O HALLARI VE KAR POFFFFFFFFFFFFF ....IG GIRINCE HAYATA POSTLAR GERI PLANDAMI KALDI NE:)

    YanıtlaSil
  2. :)) oyle oluyo canim valla is güc olunca zor takip ediliyor postlar vakit ayirip yorum yazdigin icinde ayrica tesekkurler valla :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...