26 Şubat 2013 Salı

MAKEUP CHANEL SATIŞ NOKTALARI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Kullandığım pudramın iyice dibinin gelmesiyle kendime yeni bir pudra arayışına çıktım.Aslında şu an kullandığum benefit hello fawless pudradan çok çok memnunum ama kapatıcılığının ve matlığının çok meşhur olduğunu duyduğum Chanel markasına da şans vermek istedim. istedim de satış noktalarında sevil,boyner vb. yazdığı halde mağaza arasında farklılıklar oluyormuş ve özellikle chanel markası baya az mağazalarında satılıyormuş.Numarasını biliyorsanız getirtelim dediler ama denemeden alma riskine giremedim .

Satış noktalarında ki ''bizde yok'' dışında ki diğer cevap ise ; chanel artık makyaj ürünlerini yavaş yavaş çekiyor,zor bulabilirsiniz çünküüüü kendi kozmetik mağazalarını açıyor dediler.Bende bu haberi sizinle paylaşayım dedim .

Ne kadar doğru ve ya yanlış bilemem ama chanel ürünlerinden kullanıyorsanız ve stok kıtlığından yakınıyorsanız sebebi buymuş :) ama sevil parfümerinin internet sitelerinde ürünleri var eğer düzenli kullandığınız veya numarasını bildiğiniz bir ürünse risksiz bir şekilde edinebilirsiniz.







5 yorum:

  1. chanelin mağaza açacağı söylentisi var Sevil parfümeri de sordum geçen hafta sonu onlar da duymuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onlardan ve boyner deki bi yetkiliden duydum ne kadar doğru bilmiyorum ama hiç bir istediğimi bulamadım

      Sil
  2. Peki Sephoralarda satılmıyor mu?
    Bizim burada ki Sephoralarda var da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yakınlarımda sephora olmadığı için yolum düşüp sormadım bir türlü sevillerdede hala var ama stok olarak gelmiyormuş biten ürünler ve her mağazada olmuyormuş ne yazık ki :(

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...