20 Şubat 2013 Çarşamba

MANGO TOUCH İLKBAHAR/YAZ !

Tekrar merhabalar 
Her sene ilkbahar-yaz koleksiyonlarından lookbooklarında ki albenili görsellerini merak ettiğim markalardan biride mango touch dır.Bu hafta beklenen haber geldi ve yeni sezonu görücüye çıkardıklarını duyurdular.Kolyeler,çantalar,bileklikler,sandaletler ve ayakkabıların bollukta olduğu bu koleksiyondan eminim sizde birden çok şey beğeneceksiniz.

Siyah-beyaz trendini unutmayan..Nude,sarı,mint yeşili ve somon renklerinin bu sene yine bolca kullanıldığı soft bir koleksiyon olmuş.Ben en çok çantalarını ve aksesuarlarını çok beğendim bakalım siz neler beğeneceksiniz.

Ben koleksiyondan beğendiğim görselleri sizinle paylaşıyorum ama siz daha detaylı,hatta fiyat bilgileriyle bu koleksiyonu incelemek hatta almak istiyorsanız buraya tıklıyorsunuz :) 
















( görseller: mango )

4 yorum:

  1. hepsi çok güzel...
    hepsinden istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendimmm banada banada :)

      Sil
  2. hepsi sahane.mangoyu severim ben de ama su aralar kisin yavas yavas el ayak cekmesiyle cosan indirimlerden yararlanmak istiyorum:)))yeni sezon pahali fiyatlariyla bizi bekliyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eevet haklısın canım bazen yeni sezonda çok gereksiz fiyatlar oluyor..yani 90 tl lik bişey indirimde ine ine 19 tl ye indiği için yeni sezonda benimde elim gitmiyor almaya :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...