21 Şubat 2013 Perşembe

NE GİYDİM ? 1 T-SHİRT 2 KOMBİN !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçtiğimiz cumartesi günü yine evde ki şaşkın bakışlara aldırış etmeden kendimi fotoğrafladığım bir gün oldu.Bu işin  en kolay yolu asansörmüş onu anladım sonunda :) ama her asansörde uygun olmuyor,kör ışıklı olmayacak,çok sarsıntılı olmayacak sonra elin kolun titriyor bulanık çıkıyor resimler :) Tabi ani kat durmaları içinde atak ve çevik olacaksınız bide ses kapalı olsun aşağıda ya da yukarıda kapı açılınca biriyle karşılaştığınızda yüzünüze alaycı bir tavırla bakabiliyorlar :)) Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar :)

Hafta sonları bazen topuklula falan süsün dibine vurmak istesem de bazende çok rahat olmak istiyorum.Yine öyle bir haftaydı planım programın belli olmadığı için ''pijamayla sokağa çıkılmaz elida '' dedim bunları geçirdim üzerime :)

İnsan sabah uykulu gözlerle zar zor kalkıp,bide dolapta akşamdan aklında olan şeyi bulamayınca çıldırabiliyor  :) Altımda ki kot-taytı giymemde aradığımı bulamamamın eseri  4 ya da  5 sene  olmuştur alalı :) 







Başlıkta 1 tshit 2 kombin dedim ya :) heh işte akşama doğru tayt-bot kombininden daralınca üst kısmı bozmadan gidip altıma ispanyola kotumu geçirdim :) 

Resimde ki çanta geçen gün size söylediğim ama bir türlü fotoğraflayamadığım çantam bknzzzz öyle ilginç bir özelliği yok düm düz saplı bir çanta :) 


1.Kombin 
Tshirt-hırka : Zara
Tayt : Jack&Jones
Yüzük-Kolye : Lidyana.com Zeckie / You desing
Bot : Shoetek

2.Kombin 
Çanta : Zara
Jean : Batik
Asansör : ahhaha şaka şaka :) 


8 yorum:

  1. ama o yüzükler çok güzel :)

    Hemen ışınlanıyorum lidyanaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım hemen ışınlan süper şeyler var ve bugün belirli saatlerde indirim var :)

      Sil
  2. tişörtüne ve kolyene bayıldım :)
    süpersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım zara indiriminden kaptım çok güzel tshirtler kalmış fiyatları da çok uygun mutlaka bak :)

      Sil
  3. taytlı olanı daha çok bir beğendim :)) Zaten siyah beyaz dedin mi akan sular durur benim için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .. aynen benim içinde siyah-beyazın yeri ayrıdır hep :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...