27 Şubat 2013 Çarşamba

NE GİYDİM ? KOT GÖMLEK

Herkese merhabalar
Yine geçtiğimiz haftasonunun ne giydim kombiniyle sizlerleyim.Pazar günü havanın güzel,hatta sıcak olmasını fırsat bilip tshirt ve kot gömlek ikilisini kullandım hatta yer yer montsuz dolaştım ama güneş kaybolunca tir tir titredim :)

Yine asansördeyim tabi,kendi kendime bir takım fotoğraflama çalışmaları içerisindeyim , valla beni öyle boydan sağdan soldan çekecek kimsem yok aa dostlar zaten pekte fotojenik bir insan değilimdir o yüzden uğraşmaya gerek yok maksat kombin örneği değil mi ? :)


Burdan apartman yöneticisine sesleniyorum o aynanın pisliği nedir :)) 





Jean gömlek : stylebutik
tshirt : oxxo
pantolon : mango 
çanta : ck 
ayakkabı : fred perry - bilstore
saat : Mainili 



7 yorum:

  1. cnmcım kendi işini kendin hallet boşver sen:) bi gün parayı harcayacak yer bulamazsam bi fotoğrafçı tutacağım kendime:P ayrıca telefonun kılıfına da bayıldım!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :) aynen valla canım bazen kardeşime diyorum beni çeksene diye yürü git başımdan seninlemi uğraşcam diyo :D Kılıfı lidyanadan aldım güzel kaplar var bak mutlaka :)

      Sil
  2. Ee her zamanki gibi yine güzel kombin olmuş ama benim aklım fosforlu pembe siyah kombininde kaldı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy saol canım o kombin çok beğenildi valla çok mutlu oldum renginden dolayı bana da acayip enerji verdi ama o kazağım çok kalın o yüzden üzerine bişey giymek istemiyorum mont gibi ama bu sıralar zor oluyor dilerleyen zamanlarda yine pembeli bir kombin yaparım yaz gelmeden :)

      Sil
  3. çok sevdim gömleğini kot gömlek benim hep kurtarıcımdır ama ayakkabılarını da çok sevdim ben!!!
    benim de derdim senin gibi fotoğrafımı çekecek birilerini bulmakta zorlanıyorum:))) ama fotojeniksin kesinlikle!
    takipçinim cnm bana da beklerim:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumların için hoşgeldin bloguma :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...