15 Şubat 2013 Cuma

NE GİYDİM ? NEON PEMBE !

Herkese merhabalar

Yine bir ne giydim ? postu hazırladım sizler için ..bu sıralar fazlasıyla siyah ve pembe uyumuna takmış durumdayım bakınızzzz :)
Hem siyah delisiyim hemde neon pembe yani halk arasında çingene pembesi diye adlandırılan renge de ayrı bir  hayranlığım vardır.

Sabah ne giysem diye söylenirken tesadüf ortaya çıkan bir kombin oldu.Baktım ojelerim de siyah hemen yüzük parmağımda ki ojeyi çıkarıp pembe yaptım maksat uyum olsun yani :P





Tayt/Çanta : Zara
Botlar : Shoetek
Kazak : Terkos pasajı
Bileklikler : Siyahlar-loopielove , Pembeler -Lidyana
Kolye - Valla hatırlamıyorum :)) 

10 yorum:

  1. ÇOK ŞIKSINIZ BEĞENDİM ELİDA HANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim utandım valla :)

      Sil
  2. neon pembenin verdiği enerjiyi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum şu sıralar koyu renklerin kasvetinden kurtarıyor beni :)

      Sil
  3. pembiş pembiş harika
    yorumun için teşekkürler baby=))öperimmm

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış bu renkler, siyah pembeyi dizginlemiş resmen. Harika kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım beğenmene sevindim ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...