8 Şubat 2013 Cuma

NE GİYDİM ? PEMBE-SİYAH !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bu haftanın yoğunluğundan dolayı ilk defa bugün bilgisayar karşısına geçtim ama o kadar şuursuzca geçtim ki ne yazıcam , ne resimleyeceğim demeden yazmaya başladım :)
Geçen haftadan beri ha bugün ha yarın paylaşırım dediğim bir ne giydim ?  postunu bu kararsızlık ve yoğun günler esnasında fırına süreyim dedim.Tabi geçirdiğim yoğun günlerde benden desteğini esirgemeyen,2 satırın bir insanı nasıl mutlu ettiğini kanıtlayan sevgili takipçilerime çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınız ..

Ben çok renkli giyinmeyi seven birisi değilimdir ama bazen tek parçada olsa üzerimde ki aksesuar veya kıyafetlerde bir rengi patlatmaya bayılırım.Tabi bu sizin tercihinize kalmış olduğu için isterseniz ayakkabınızda,isterseniz çantanızda veya üzerinizde ki en ufak bir detayda bu tekniği kullanmanız mümkün denemediyseniz eminim seveceksiniz ;)

Ben yazın çantalarda ve sandaletlerde kullandığım bu tekniği bu sever neon pembe bir etekte kullandım ama oturan adamı uçuran havanın azizliğine uğradığım için tam kapıdan çıkarken eteğimi değiştirmek zorunda kaldım :)





Çanta/Etek : Asos
Trenchcoat : Zara
Bluz : Mango 
Bot : Hunter 



8 yorum:

  1. pembeyle siyahı bende çok yakıştırırım :)
    çok güzel olmuş canım...
    çantanada bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım eğer online alışveriş sevenlerdensen ve yurtdışından alışveriş yapıyorsan asos.com a bak derim bu tarz hesaplı ve kargo ücreti olmayan bir sürü çanta var tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Eteğinin rengine bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
  3. eteğin rengi süper:)siyahla da çok güzel uymuş..keşek değiştirmek zorunda kalmasaydın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım sorma o gün lodos vardı kafamı camdan uzatmamla uçmam bir oldu bende riske atmadım ama en kısa zamanda giyicem tekrar eteğimi içimde kaldı :)

      Sil
  4. şekerlikte birinci bu kombin :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...