23 Şubat 2013 Cumartesi

NE GİYDİM ? SPORTİF KURBAĞA !

Herkese güzel günler,mutlu hafta sonları ;)

Geçen hafta Pazar günü evde oturmanın ve havanın kasvetinin vermiş olduğu daralla offlaya pofflaya giyindim ama yinede içimden pek süslenmek gelmedi.İçimden gelmeyen şevkle iyice cıvıtarak kendime böyle bir kombin yarattım :)

Spor giyimlerde üste giyilen düz, kapüşonlu gap stili sweatshırtleri hep çok beğenirim.Üzerine bir yelek ve yandan asmalı bir çantayla elini kolunu sallaya sallaya rahatça dolaşabiliyorsunuz.Bende kurbağa mı aldığım gibi attım kendimi dere kenarlarına :))

Sokaklarda ki çocukların fazlasıyla dikkatini çektiğime emin olabilirsiniz :)


Sweatshirt : Koton 
Eşofman : Marks&Spencer 
Çanta : CK


Ön kısmın da ki  wrack , wrack yazıları çıkmamış pek idare edin :) 




7 yorum:

  1. haha :) bayıldım ben bu kurbağa ya :) çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hihi saol canım prensimi buldum bende :)

      Sil
  2. sanada guzel bir hafta sonu diliyorum tosunum :)

    YanıtlaSil
  3. Sweatlere bayılırım! Bundan pazar kombini olur mu olur valla..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...