1 Şubat 2013 Cuma

RIMMEL- KATE MOSS RUJ !

Herkese günaydınlar ,mutlu cumalar ve yeni ayın ilk gününden merhabalar :)
Bu hafta biraz kozmetik içerikli bir hafta oldu farkettiyseniz.Bronzerlar,aydınlatıcılar,fırçalar vs. derken ne zamandır yazısını yazmak istediğim ama unuttuğum  ruj geldi aklıma ..

Rimmel markasını geçen senelerde bir maskara reklamıyla keşfetmiştim sonra tırnağı kaplayan oje fırçalarıyla  iyice kaynaşmıştık,kalite uyumu olarak benim sevdiğim bir markadır ama çok fazla ürününü kullanmak kısmet olmadı o yüzden pek yorum yapmayım  :)

Kate Moss son 2 senedir rimmel markasıyla iş birliği yaparak kendi adına üretilmiş rujlar piyasaya sürüyor.Geçen sene ne zaman almak için niyetlensem istediğim rengi bulamamıştım.Gerçekten baya rağbet gören bir koleksiyon olmuştu.Bu ilgiyi fark eden marka bu sene ambalajlarının rengini değiştirerek yine bir ''Kate''koleksiyonu piyasaya sürdü.Yine zor buldum istediğim rengi ama amacıma ulaştım sonunda :)

Rimmel markasının satış yeri geçen senelerde sadece watsons dı ama şu an nerelerde var inanın bilmiyorum..




İlk seride ambalajlar siyahtı bu sefer kırmızı olmuş ama yine güzel olmuş.



Bu serinin özelliği mat olması genelde kırmızı -pembe ve nude tonlarını barındıran bir seri olmuş.En koyu rengi buydu.

Bu ton renk skalasında çok farklı gözüküyor bordo değilde vişne çürüğü gibi duruyor Alırken testerlardan bakmanızda fayda var.

Yapısı mat,bulaşma akma yapmıyor ...son zamanlarda aldığım koyu renkli rujlardan bazıları mat yapıda olup donsalar bile bazen dişlere bulaşabiliyordu ama bunda öyle bir sorun olmadı.

Kalıcılığı süper ben akşam bir yere giderken sürdüm ve gece boyunca hiççç tazelemedim yediğim,içtiğim halde olduğu gibi duruyordu.


Benim aldığım renk 111 ''kıss of life'' numarası.


Bu tarz bir ruj arıyorsanız tavsiye ederim 
fiyatı watsons mağazalarında : 12,99 TL :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...