4 Şubat 2013 Pazartesi

SAÇ BANTLARI GERİ DÖNÜYOR !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar ;)

3 haftadır Zelfist.com un sahibesi Zehra Elif Taş ve markafoni işbirliğinde yapılan Hangout moda sohbetlerini severek takip ediyorum.Çarşamba günleri öğlen 12 de canlı canlı yapılan bu sohbetler youtube ve google hangout üzerinden yayınlanıyor .3 konuk eşliğinde moda ve trend sorularını cevaplıyor Zelfist :) Konuklar öyle ünlü birileri değil yanlış anlamayın gayet bizden,içimizden kimseler hatta siz bile olabilirsiniz :) Normalde 15 dk. boyunca oturup hele hele iş yerindeyken böyle bir şeyi seyretmem zor ve sıkıcı olur diye düşündüm ama o kadar akıcı,heycanlı ve sempatik bir anlatım dili var ki Zehra Elif Taş'ın dinledikçe dinleyesin geliyor.. Sizinde bu moda sohbetlerini seyretmenizi tavsiye ederim tık tık :)

Geçen hafta ve bu hafta yaz sezonunda tekrar hayatımıza girecek olan ama aslında hep bizimle olan bir trendin yeniden yörüngeye girdiğini duydum kendilerinden bu sohbetler esnasında ve çok sevindim :) evettt saç bantları geri dönüyor...
Sabah,öğle,akşam,plajda,evde,yemekte.. Cumhurbaşkanıyla görüşmeye gitmediğiniz sürece her kombine uydurabileceğiniz çok kolay ve pratik bir saç modası bence bu bantlar ..



Ben her zaman severek takmışımdır ki evde annemin geçmişten kalan ne kadar fuları varsa hepsi sayemde saç bandı olmuştur.:)

Tabi bu trend için yazı beklemenize gerek yok kışa uygun örgü saç bantlarında şu an size yardımcı olabilir .
Ben en çok kalın ve retro tarzda takılan bantları sevsem de( bknz : yukarıda ki resim ) yanlardan kaymasın diye tel toka savaşı veren kafamla aram çok iyi olmuyordu ki meğersem benim çok beğendiğim bantlar kendinden telli rahatça duran bantlarmış :) İnternette aradım bulamadım gören,duyan,bilen ses versin lütfen lütfen :)



Dolce&Gabbana gibi ünlü markaların ilkbahar-yaz koleksiyon defilelerinde bolca kullanılan saç bantlarını bu yaz bizde bolca kullanacağız . o yüzden şimdiden stok yapmaya başlayın derim ;)







8 yorum:

  1. Saçımın yüzüme değmesinden nefret ederim sık kullandığım bir aksesuar. :)telli olanlar gerçkten çok rahat kafandan sağa sola kaymıyor :)
    İzmir de olsan alsancağa koş derdim. Geçen günlerde orada bijuterinin birinde görmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Alsancağıda bir severim ki orda olsma kesin koşardım :) Bakınmaya devam ediyim ben bari buralarda illa ki çıkar bir yerlerden herhalde :)

      Sil
    2. bulamazsan oralarda söyle, burdan gönderirim sana :)

      Sil
    3. Ayy çok saol canım biraz daha araştırıyım detaylı bakamadım sağa sola eğer bulamazsam mutlaka haber veririm sana ;)

      Sil
  2. bende evde çok kullanırım hatta sevdiklerime örgüden yapmışlığım hediye etmiiliğim vaedır.. Bu seçtiklerinde çok hoş. Annen fularlarının evrim geçirmesinden dolayı memnunmu mrk ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bazılarının değişiminden pek memnun değil ama onun bana verdikleride kumaşından dolayı kafamda durmuyor kayıyor hemen ama öyle desenlerde de bulamıyorum , kullanıyorum valla ohh :) :P

      Sil
  3. ben de bayılıyorummmm bunlara ama nedense(!) yakısmıyo:( enazından ben oyle dusunuyorum,sanırım kafası yuvarlaklara daha güzel oluyo;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçların uzunsa hafif maşalayıp bant gibi yok yapışık değilde hafif bol bir şekilde fular bağla eminim güzel olur bence çok fazla kafama yapışanları kendime yakıştırmıyorum çünkü :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...