25 Şubat 2013 Pazartesi

SEPHORA YAPIŞKAN OJE : FLORAL DESEN !

Herkese günaydınlar,güzel günler ve iyi haftalar

Geçen haftalarda size sephoradan birşeycikler aldığımı söylemiştim.Denemek için zamana ihtiyacım vardı ama o zamanı merakıma yenilerek hemen yarattım ve uygulamayı tamamladım :)

Eskiden oje dedin mi bir kaç ana renk dışında hiç bir şey bilmez,görmezdik ..kendinden ojeli takma tırnaklar ise lükse girerdi herkes için ama şimdi bırakın sıvı ojeleri çiçeklisi,böceklisi,parlağı,matı,yapışkanı ..ne ararsanız var.Yani üst baş modası dışında ''tırnak modası'' da ayrı bir tez konusu :)

Benim bu trendler arasında en sevdiklerim ve pratik olanları nail stickerlar yani tırnak yapışkanları  yada diğer bir adıyla yapışkan ojeler oldu.Daha önce X markanın bu ürününü deyenip memnun kalmıştım ama aynı ürün olamalarına rağmen aralarında yarı yarıya bir fiyat farkı var.Değer mi değmez mi ilerleyen satırlarda anlayacaksınız :) ve yazının sonunda yine vine işbirliğiyle minnacık bir video var :)


Aldığım desenlerden biri buydu.Diğeri ise bu . Denemek için bunu kobay olarak kullandım ve çok beğendim .Tekrar alırsam yine bu deseni tercih edeceğim.

Paketin içinden 8+8 2 adet bant serisi ve yukarıda ki açıklamanın bulunduğu ufak bir broşür çıkıyor.Diğer markanın içinden minik tahta tırnak itici çıkıyordu ama bence gerek yok törpü veya kulak çöpü de rahatlıkla işinizi görüyor.

Uygulama açıklaması yukarı da ki gibi ama benim gibi gözünüz bozuksa ben size özet geçeyim.:) 
*Bantlardan tırnak boyutunuza uygun olanı seçiyorsunuz 
*Altında ki - üstünde ki jelatin ve folyoyu çıkarıyorsunuz 
*Oval olan uç kısmını tırnak dibine hizalayarak yapıştırıyorsunuz.
*Uç kısmında kalan fazlalığı ister elinizle isterseniz de törpüyle nazik bir hareketle kesiyorsunuz.

Bu kadar :) 


Paketi açtığınız da oje kokusu geliyor.Çünkü ürün gerçek ojelerle yapılmış yapışkan bir ürün.Yani çıkarırken klasik teknikle oje çıkarıyla rahatça temizleyebiliyorsunuz.


Tırnaklarım uzundu ama bu uygulamayı yapmadan kestim çünkü şahsi fikrim bu tarz ürünlerin çok çokk uzun tırnaklara kolay uygulanmadığı,çabuk bozulduğu ve fazla albenili durduğu.. tabi yine tercih size kalmış :) 


Uygulaması çok kolay çünkü düzgün hizalayamadığınız yapışkanı tekrar çıkarıp takmanız mümkün tabi pratik bir şekilde. ve 5 dk. sonra değil anında :) 

Ben çok memnun kaldım.Daha önce bu tarz bir ürün kullanmama rağmen 2 paket aldığım için acaba ? demiştim ama X markaya 30 tl ye yakın bir fiyat vermektense bu ürüne 10 tl vermek daha mantıklı geldi inanın paket ve içinden çıkan tahta tırnak itici dışında hiç bir farkı yok :) 

Ve uygulama sonrası masanın hali :) 







14 yorum:

  1. sephoranın tırnak bantları benim de çok hoşuma gitmişti :)
    bu desen gittiğim şubede 25tl olduğundan, almamıştım.
    5tl'liklerden almıştım.
    http://www.kontesce.com/2013/01/china-glaze-near-dark-sephora-golden.html

    elimde 4 desen daha var bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam çıakrken tesadüfen gördüm 10,99 du ama indirim bitmişti , acaba fiyatlarınımı düşürdüler :) Oje sürmekten daha kolay geliyor bana,kurudu kurumadı derdide olmadığı için bende çok seviyorum bu bantları :)

      Sil
    2. ama şöyle bir durum var, ya hepsini kullanmalısın ya da kalanları hava almayacak şekilde muhafaza etmelisin,yoksa kuruyorlar

      Sil
    3. evet ne yazık ki kalanlar kuruma yapıyor ama ben uygulama yaparken bazılarını yanlış yapıştırdım diye attım bide koruma pantlarını çekerken fazla sert davrandığım için yırtıldılar o yüzden bana tam geldi geriye 2 atne kalmıştım ama bi daha kullanma şansım olmaz :)

      Sil
  2. cok güzelmişşşşş:) çok zarif duruyor,yakında ucuzlarlar inş:) beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım ..bence de bu ürünlerin ucuz olması lazım sonuçta tek kullanımlık yap at ürünler inşallah daha hesaplı olurla ilerleyen zamanlarda :)

      Sil
  3. Oldukça başarılı sonuç almışsınız aslında kolay gibi görünüyor ya da siz yeteneklisiniz, denemek istedim en kısa zamanda, paylaşım için teşekkürler!

    Bu arada blogumda Avon'un yeni parfümü Sensuelle'in hediye çekilişi var, mutlaka bekliyorum ;)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2013/02/give-away-avon-sensuelle-parfum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay hatta sol ele süper oje sürüp ters gelen ele oje sürmekten daha kolay :) yoksa bende pek el becerisi yoktur tavsiye ederim yani :) güzel yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  4. Bu bantları görmüş ancak uygulaması zor olur diye düşünmüştüm.demek kolaymış,bakarım bir ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla çok kolay hatta bunları çıkarıp diğer deseni yaptım normal oje sürmeye üşendiğim için :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...