8 Şubat 2013 Cuma

TAVSİYE-YARDIM-İMDATTTTT :)

Herkese günaydınlar



Aslında bugün ki ilk postumun konusu bu değildi ama size acil danışmam gereken bir şey olduğu için araya girmek istedim :)

Malum yaş 26 çokkkk çokkk yağlı vs. yemediğim veya malum dönemlerden geçmediğim sürece bir iki nokta atış sivilceleri dışında pek sivilce sorunum yoktur amaaaa son 1 aydır biri yanıyor,biri sönüyor ve sönerken de yara olup al sana deyip iz bırakıp gidiyor :( Hiç beklemediğim anda,hiç beklemediğim bir yerde tam yatıcam aynanın önünce geçiyorum bi bakıyorum hoppp bi tane daha ..

Yememde içmem de her hangi bir değişiklik yok 26 sene sonra kereviz yememi saymazsak,uyku düzenim normalden hallice,kullandığım cilt bakım ürünlerim vs. her zaman kullandığım şeyler yeni değiller yani, makyaj malzemelerimi,fırçalarımı benden başka kimse kullanmaz ki bende sadece haftasonu makyaj yapan bir şahsiyetimmm,cildim yağlı olduğu içinde düzenli cilt temizlememi aksatmadan yaparım, stresli misin be canım derseniz o son 1 senedir benimle yaşıyor zaten,kankam ya :))  hal böyle olunca Ben kendimce bir cevap bulamadım ..

''ee doktora git be kızım '' diyorsunuz biliyorum farkındayım ama valla vakit bulamadım bugün bir eczaneye gidicem sivilce kurutucu gibi bir şeyler alıcam  ama kuruturken cildimi yüzüme talaş sıçramış gibi soysun istemiyorum çok kötü oluyor öyle :(

Ben doktora gidene kadar bana önerebileceğiniz ben kullandım,çok memnun kaldım,yan etkisi de yok diyebileceğiniz,ergen usulü,etkili bir ürün var mı aklınızda özellikle eczane kökenli olsun gidip kozmetikçilerden almak istemiyorum.Eczacılarda bu konuda çok yardımcı oluyorlar ama çok tavsiye edilip de memnun kalınmayan bir ürün almayım diye size sorayım dedim he bide hap olmasın yutamıyorum,küçük dilimin orda kalıyor boğuluyorum hahaha help me :)

14 yorum:

  1. yüzünü arap sabunuyla yıka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yaa tabiii çamaşır suyuna da bandırıp çıkarıyım mis gibi olur

      Sil
  2. Acnecinamide ürünlerini deneyebilirsin Özellikle yağlı ve sivilceli ciltler üzerine ürün sunuyorlar çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım googledan aradığımda da bu markanın ürünleri çıktı karşıma çoğunlukla bakmakta fayda var baya memnun kalan olmuş

      Sil
  3. ıyyh bu sivilceler!sana önerebileceğim tek şey: alanında iyi bir doktor..sonuçta sivilce bile olsa herksin cilt tipi hatta sivilce tipi bile değişiklik gösterir..belki bazı hormonların normalin altına düştü/üstüne çıktı bilemezsin..vaktim yok desende hem kalıcı hem de en doğru çözüm bir uzmana gitmen cnm..önerilen şeylerin senin cildini daha kötü yapmayacağı ne malum işi garantiye al sen:)pipirik arkadaşın:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun canım ben hormon meselesini hiç düşünmemiştim belki o tarz bir sorun vardır ..ben en iyisi bir doktora gidiyim öğle yemeğinde kaçıp :)

      Sil
  4. Canım bende aynı sorundan şikayetçiyim ergenlikte sivilce çıkarmadım 21 yaşında sivilce döküyor yüzüm biodermanın ürünleri güzel eczanelerden bulabilirsin ben kullandım baya faydasını gördüm ama tamamen yok ediyormu diye sorarsan hayır tamamen yok etmiyor bide aknilox diye bir ilaç var o da çok iyi onuda kullanmalısın ama bence bir doktora git derim bende senin gibi gidecek vakit bulamıyordum bir gün bir oldu aynaya bakmak istemedim artık ve doktorda soluğu aldım şimdi çok hafif kaldı o da doktor 3 ilaç vermişti hep olan alerji yaptı bana diğer yüzüme sürdüğüm ilaçta yok oldu bir anda şuan tek ilacım var doktora gitmeyede üşeniyorum :) ama bu tek ilaçta geçte olsa etkisini gösteriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şu an aynaya bakamaz durumdayım , makyaj yapıp kapatmakta istemiyorum daha kötü olur diye biodermanın ürünlerini kullanmıştım baya memnun kalmıştım ama soyma yapmıştı ben en iyisi bir doktora gideyim valla böyle olmayacak :)

      Sil
    2. Bencede doktor en iyisi canımmm diğer yöntemlerle cildin daha kötü olabilir sen doktora git çok zamanını almaz :)

      Sil
  5. La Roche Posay Effaclar Ai ya da Duo, bir de Avene Triacneal yardımcı olabilir belki. En iyisi zaman bulunca doktora gitmek, çoğu zaman hormonlarla da alakalı olabiliyor. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol canım genelde doktorlarında verdiği bir marka la roche şu an itibariyle doktordan randevu aldım ne olur ne olmaz diye öğle yemeğinde işten kaçıcam :)

      Sil
  6. Canım bende bıoderma kullanıyorum evet çok azaltıyor sivilceleri ama eğer hormonlarla ilgiliyse yeniden pırtlıyorlar. Ben geçen gün blogumda paylaşmıştım bıoderma öncesi sonrası fotoğraflarımı. Şuan yüzmde yine sivilcelenmeler oldu en kısa zamanda doktora gideceğim. En kesin çözümü doktor ama bıdermayıda bırakmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktora gittim bugün hormonel bir problem yokmuş yediklerimden,içtiklerimde cilt yağından ve florasan ışıklar cildi yağlandırırmış ondan olabiliyormuş tüm gün tepemde 1 tane duruyor :) banada bioderma krem falan verdi haftaya anlatıcam detaylı bir yazıyla :)

      Sil
    2. canım sevindim hormonal sıkıntı olmamasına. Bu sivilcelerde pek nazik herşeyden rahatsız oluyor :/

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...