12 Şubat 2013 Salı

VANİLYA CLUB 2013 ŞUBAT KUTUSU !

Herkese günaydınlar,güzel günler :)

Geçen hafta gelen vanilya club kutusunu normalde ertesi gün yazıya dökerim ama bu sefer biraz rötarlı oldu idare edin artık :)

Geçen sene şubat ayında kredi kartımdan kaynaklanan bir problemden dolayı üyeliğimi iptal ettirmiştim şansıma da sevgililer günü konseptli süper bir kutu gelmişti herkese ama bu sene pek öyle konseptli ürünler değil gelenler :)

Lafı fazla uzatmadan sizler için kutunun kapağını kaldırıyorum :)

Kutuyu açınca böyle lolipop kıvamında sexy karakter betty boob kafalı bir lip gloss çıktı karşıma yaş kaç olursa olsun içimizde ki çocuk ölmez malum :) 

Ürünlerin detaylı tanıtımlarının yapıldığı ve bazı markaların indirim çeklerinin bulunduğu vanilya magazin ekleri 




Freshlook adlı markayı daha önce duymamıştım o yüzden yorum yapmayım.Bu ürün makyaj altı bazı ama markanın tüm cilt tiplerine uygun özelliklerde ürünleride varmış bu sıralar cildimle ilgili yaşadığım sorunlardan dolayı bilmediğim şeyleri denemeye pek niyetim yok ama normale döner dönmez deneyeceğim 


Nuxe markası her ay mutlaka kutuda bulunan markalardan bu sefer ki ürün;cilt bakım kremi 

Bu ayın en sempatik ürünü budur herhalde  bildiğin tester ama olsun ben yinede sevdim :) özellikle 552 ve 556 nolu renkleri çok beğeneceğimi düşünüyorum 

Alessandro simli bordo-mor arası renkte ki oje ...bu markanın kıvamlarını ve kalıcılıklarını beğeniyorum tavsiye ederim.

Fendi fan bay ve bayan parfüm testerları güzel kokuyor ama kalıcılığını henüz test etmedim.Sevgililer günü için parfüm ararsanız tavsiye ederim bizzat erkek kardeşime denettirdim kendisi çok beğendi ve en kısa zamanda alacağını söyledi :)


veee lip gloss ..

Bir sonra ki ayda görüşmek üzere see u :) 

2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...