13 Şubat 2013 Çarşamba

VERO MODA ALIŞVERİŞİ !

Herkese merhabalar

Vero moda markasını çoğunuz duymuşsunuzdur benim son bir kaç senedir kulağıma çalınan ama ondan önceleri pek duymadığım bir markaydı belkide daha önceleri ülkemizde yoktu hiçç bilemiyorum :) Morhipoda  falan indirimleri oluyordu ama pek cazip şeyler gözüme çarpmıyordu geçen hafta babamın ameliyat olması gereken hastane Cevahir avmyle 100 m kadar yakın olunca akşam eve dönerken bir bakayım dedim.Herhalde üniveriste 2 de falan gitmişimdir herhalde Cevahire ki okulu bitireli 4 sene oldu siz düşünün yani :)

Hafta içi olmasına rağmen tıklım tıklımdı içerisi üstüne bide yürüyen merdivenlerde çalışma vardı bildiğiniz yaya trafiği yaşanıyordu merdivenlerde :) O sırada gözüme renkli vitriniye Vero moda çarptı ve içeriye daldım.Süper şeyler vardı ama vaktim kısıtlı olduğu içi pek detaylı inceleyemedim .Bir sweet ve hırkamsı bir şey aldım çıktım.Eğer yakınınızda vero moda varsa bakmanızı tavsiye ederim.


Harfli küpe,anahtarlık,kazak,tshirt vb. ürünlere karşı acayip bir zaafım var hiç düşünmeden aldım bu sweetshirtü yumuşak ve rahat bir kumaşı var.Ben bol olsun diye büyük beden aldım.İnternet sitelerinde siyah/gri versiyonuda var ama orda yoktu :( çok kıskandımmm :) 



Ne zamandır kolsuz,uzun ceketlerden arıyorum ama bir türlü bulamadım ..Yeşil bu sene fazlasıyla modayken bu yeleği kaçıramadım boyuda uzunca olduğu için taytların üzerine de giyiliyor.Bu mevsim için baya ince ama montunuzun içine giyebilirsiniz rahatsız etmiyor ..ilkbahar için eminim ideal olacak 

Deri detaylı olması ayrıca güzel oldu bence..üzerinde ki bazı parçalar isteğe göre çıkabiliyor ve birden çok ön ilikleme stiliyle kullanılıyor :) 


the end :)




4 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...