16 Şubat 2013 Cumartesi

VİCTORİA BECKHAM 2013 YAZ KOLEKSİYONU !

Herkese mutlu hafta sonları

Son bir kaç senedir ikoncanlık mertebesinden moda,tasarım mertebesine yükselen Victoria B. bu sektörde hızla ilerlemeye devam ediyor.

Benim fikrimi sorarsanız ben çantaları ve kendi üzerinde forma haline gelen dappdar kalem elbiseleri ( hiç giyemeyecek olsam da :)  ) pek beğeniyorum ama özellikle kışlık sezonda tasarladığı ürünleri bana pek wow dedirttirmiyor.

Önce 2013-2014 Sonbahar-kış sezonu defilesinin resimlerini paylaşacaktım ama vazgeçtim içiniz daralır diye :) Zaten şahsen ben hiç bir zaman defilelerden bir şey beğenip de alayım kafasına giremedim çünkü genelde şov amaçlı albenili kombinler yaptıkları için fikir sahibi olamadım .

Yaz koleksiyonunun en sevdiğim özelliği renkleri  ve süssüz püssüz sunumları oldu. Siyah-kırmızı ve beyaz üçlemesiyle herkesin giyebileceği sade ama şık bir koleksiyon olmuş.Karşınızda Newyork defilesinden Victoria B. 2013 Yaz defilesi :)



Kırmızı elbise hastası olarak yukarıda ki elbiseyi çok beğendim.






















görseller: vouge dan alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...