19 Şubat 2013 Salı

YENİ SEZON ZARA ÇANTALAR !

Herkese mutlu günler
Geçen hafta zara da ne var ne yok diye kapıdan içeriye kafamı uzattım;

*Yeni sezon ürünleri yerini almış.Tam olarak baharlık olmasa da serin havalarda da kullanabileceğimiz parçalar vardı.
*Özellikle siyah-beyaz ve çizgi trendini yakından takip eden zaranın büyük bir bölümü bu parçalardan oluşuyordu.
*Ben gittiğimde indirim hala devam ediyordu. 49tl gibi fiyatlara süper ayakkabılar vardı ama pek numara kalmamıştı.
*19-39 TL arası tshirtlerin bulunduğu indirimli bölümden yaz için yatırım yapmanız mümkün ( tabi indirim bu hafta bitmediyse)

Gelelim ana konumuza yeni sezonda en beğendiğim zara ürünleri ayakkabı ve çantalar oldu.Zaranın ayakkabılarını kullanamadığım için çantalara yöneldim.Bazı çantalar geçen sezonlarda olanların farkı renkleri olsa da yinede popüler ürünler olacağı kesin.

İlk 3 model eminim tanıdık gelecektir.2 sezondur ortada ki taba rengi mevcuttu ama bu sezon siyah-beyaz ve zımbalısı da eklenmiş.Kısa sap ve klasik görüntüsünden dolayı rahatlıkla kullanacağınız bir çanta bence.




Hem yandan asmalı,hemde tutmalı bir model arayanlar içinse bu tarz seçenekler bol.Bu modelin gördüğünüz 2 rengi var.





Ben Yukarıdaki siyah-beyaz çantayı çok beğendim çok büyük bir model değil şık ve kullanışlı duruyor.hem de sezon trendine uygun renklerde


Chanelin başlattığı zincir furyası her markaya sıçramış durumda.Ekoseli ve deri karışımı yukarıda ki bu çanta büyük ve omuzdan asmalı sevenler için ideal.
Aşağıda ise yine aynı materyallerden daha klasik sevenler için ama elde tutmalı.


Ben model olarak yine yukarı da ki çantayı çok beğendim.Biraz kışlık bir model bence deri olduğu için ama farklı ve sade bir model ararsanız tercih edebilirsiniz.


Yine sıyah-beyaz ve çizgi trendine uygun bir çanta..bu sezon bu renkleri bolca göreceğiz hazırlıklı olun.

Yukarı daki kese kağıdı görünümlü çanta isterseniz elde katlı bir şekilde isterseniz yandan asmalı şekilde kullanabilceğiniz bir model yanlış hatırlamıyorsam jil sander ın modelinden.

Yine klasik bir çanta modeli yanda ki kulaklarından dolayı biraz celine havası var.Ne de olsa dünyaca ünlü markalar sezon trendlerini belirliyor ..ön yargıyla bakmamak lazım.Herkesin bütçesi kendine malum


Vee 2 sezondur gözde olan bir desen...kurt,kaplan,aslan gibi hayvan motiflerini kış sezonun da kazak,tshit vb. ürünlerinde kullanan zara..bu sezon hem çantalarında hemde baharlık sweetshirtlerinde kullanmış.Eğer bu trendi beğenenlerdenseniz zara uğrayın derim.

Ben bu gezinti sırasında ne yazık ki mağaza görsellini bulamadığım bir çanta aldım kendime ilerleyen günler  de fotoğraflayıp paylaşacağım takipte kalın ;) 



10 yorum:

  1. zımbalılara bayıldım biraz victoria beckham modellerine benzettim sanki.. kaplanlıya ise kesinlikle talibim..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorilerimiz aynı bende ikisine bayıldım özellikle zımbalı olana ama bu sene o kadar siyah çanta almışım ki o yüzden bakmakla yetiyorum :)

      Sil
  2. cnm supermis.buarada buldunmu sem.p siyah beyaz cizgili pantolondan:)))sizden.de uzak.kaldim.du yoldaydim telefondan okuyamadim yazamadim hicbise:)ama bi bilgisayar bulursam bu gun yarin yazicam postumu.benle ilgili olcak ama malum bugun doum gunum.butun blog arkadaslarima duyurdum nerdeyse ama:p napim rahatsizim hehebe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canımm doğum gününn kutlu,mutlu olsun :) nice mutlu ve güzel yaşlara inşallah doğum günü çocuğusun sen duyurucaksın tabi ki bugün sana herşey serbest şımarıklığın dibine vur gece yarısı 00:00 da balkabağına dönüşüyorsun çünkü hahaha :)ya o pantolonu bulamadım bi türlü gıcık oldum :)

      Sil
  3. saol tatlim:))) hehehe bali gider de kabaklar hala yerinde heheheb..ne ayipyaaa ne pis kizim ben:)))

    YanıtlaSil
  4. 5 ve 6. görseller tam benlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 yı alacakken kararsız kalıp başka bişey aldım ama hala aklımda :)

      Sil
  5. Siyah beyaz olanların hepsini istiyorum ! :)
    madambfashion.blogspot.com bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...