9 Mart 2013 Cumartesi

BAHAR İNSTAGRAMI !

Herkese günaydınlar ve  güzel günler
Yine bir ay başı instagram postuyla sizlerleyim hoş ayı nerdeyse 10 gün geride bırakmışız ama çaktırmayın :) İntagram kullanmayanlar ekran başına :)

Cemreler düşmeye başladı..havalar azcık azcık güzelleşti..botlar ayağımızı sıkmaya başladı :) ee o zaman hello spring diyoruz :) 

Hayat felsefem :) buzdolabının tam ortasında asılı duruyor ki geç geldin diye homurdanan aileme bir tabela niteliğinde oluyor :P 


Bol bol twitledim bu ay ortada ki ne dikkat yine laf sokma krizlerine girmişim :) 

Yerim,içerim,bayılırım,ayılırım :) bknz : aşağı,yukarı resimler :) 


Yine dövme krizlerindeyim ama ben anladım ki ben çok tırsak bir insanım yani yaş geçtikçe insan iyice korkak oluyor ya :( 

Ben ve yaş grubumda hormonel değişimler yaşanıyor ne zaman büyüdükte çoluk,çocuk aşığı olduk,kimimiz anne oldu ..valla zaman çok hızlı geçiyor di mi ? ..

Bu ay bol bol nailart la uğraştım ...bakınızzz  



Tost yemekten beynim çürüdü galiba ..sabah uykusuzluktan oturup klasik kahvaltı yapamayanlar derneği kuruyorum :) 

Pazar günleri içime 0-12 yaş çocuk kaçtığı ve fazlasıyla cıvıttığım doğrudur bakınızzz:

Şimdi bi akşam canım nasıl erik istedi anlatamam ..ama erik gözlü bir vicdansızla ilgili anılarımdan ötürü asabım bozuldu ee mevsimde müsait olmadığı için kendimi ekşi elmayla tuza verdim :) 

Ben normalde pek çay arayan bir insan değilimdir yani sabah kahvaltısında meyve suyu ya da su içerim bu minnak kutuyu gördüm geçen gün canım çay istedi O_o 


Atkılardan kopup şallara geçtiğimiz mevsimler geldi ..

Kadınlar günü vesilesiyle Mehmet Turgut'un gözünden erkekler ..bakınızzz



Bir daha ki instagram turunda görüşme üzere see u :) 
mutlu haftasonları ..

4 yorum:

  1. Felsefeyi sevdim, bizim evde de olsun istedim o tabeladan :))
    Siyah elbiseli fotoğrafta aynadan dolayı yakada açıklık var sandım. Öyle de güzel olurmuş elbise. Sıkıldığında kes bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) benim dışımda pek takan yok o felsefeyi ama olsun :P Siyah elbisenin yakası derin yuvarlak yaka sıkıldığımda öyle denerim bide :))

      Sil
  2. umarim guzel gecmistir hafta sonun :)

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah herkesin güzel geçmiştir :))

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...