26 Mart 2013 Salı

BLOG SATIŞI ( benefit,nars,kyrolan,sally hansen,pupa ..) !

Herkese merhabalar

Hafta sonu makyaj çantamı biraz toparlayım derken unuttuğum,alıp da kendime uyduramadığım,sadece 1 kez kullandığım ya da hiç kullanmadığım vb. ürünleri ayırıp çöpe gönderme taraftarıydım ama aklımdakilerden daha fazla ürün çıktığı için ve neredeyse hepsi yeni olduğu için blog üzerinden almak isteyen olur diye bir şansımı deneyim dedim.

Ben alışveriş konusunda bazen leyla olabildiğim için kendime uymayan ne varsa almış da almışım ve az da para vermemişim hani bu sebeple hala taptaze olan şeyleri atmak vicdanımı sızlatırdı.Neyse birazdan aşağıda göreceğiniz ürünler satılıktır.

*Almak ve aklınıza takılan soruları sormak  isterseniz  elidaninaskcesmesi@hotmail.com adresine mail atmanız yeterli olacaktır.
*Ürünleri isterseniz tek tek isterseniz komple alabilirsiniz.
*Fotoğraflar biraz fazla daha net görebilmeniz için bol bol koydum :)
*Kargo bendendir bilgilerinize.

Yeni ürünler eklediğim için satılan ürünlerin görsellerini kafa karışıklığı olmasın diye kaldırıyorum bilgilerinize.

TÜM SATIŞLAR İÇİN ELİDASHOP U ZİYARET EDİNİZ :) 



Parfüm 2-3 kez kullanıldı - krem hiç kullanılmadı 
85tl 





Benefit You Rebel renkli nemlendirici
1 adet -1 kez kullanıldı , cilt yapıma uymadı
Yağlı ciltler için uygun değildir
Rengi açık tenliler için 
Sephoralara artık gelmiyecekmiş
40 TL









Benefit Hello Fawless fondöten -


   2 Adet ( begie - pedal rengi ) 1 adet kalmıştır
   1-2 kez kullanıldı
   Yağlı ciltler için de uygundur
   Son zamanlarda sadece kapatıcı özellikte pudra kullandığım için fondötenlerimi kullanamıyorum.
   Fiyat : 40 tl ( adet )
1 ADET BEGİE RENGİ KALMIŞTIR
ESMER TENLERE UYGUNDUR
( AYRILMIŞTIR)

Pedal rengi satilmistir (acik renk olan )









Flormar tereccota pudra + 4 lü far 
   1er adet
   1 kere kullanıldı
   İkisininde rengi pek uymadı bana,pudra açık gibi görünmesine rağmen sürdüğümde yüzümde koyu durdu biraz,pembeli,simli far sevenler için de 4 lü far paleti çok kullanışlı ve kalıcıdır.
Fiyat : Pudra : 20 Tl , Far : 15 tl  








Kryolan pigment far 
   1 Adet
   Hiç kullanılmadı
   Fiyat : 20 Tl






4-Pupa ruj - Sally Hansen dudak şişirici lipgloss
   1er adet 
   Pupa ruj hiç kullanılmadı
   Sally Hansen  1 kere deneme amaçlı açıldı
   Fiyat : Pupa : 15 tl , Sally Hansen : 15 tl 







Kargo benden detaylı bilgi için : elidaninaskcesmesi@hotmail.com  

Not : Yorumla detay bilgisi sormazsanız sevinirim hesap numarası vb. bilgileri yorumla vermem veya adresinizi yorumla belirtmeniz  mümkün değil doğal olarak buna özen gösterirseniz sevinirim :) 




14 yorum:

  1. puff hello flawles istiyordum tam :) niye züğürt olduğum an koyuyorsun ki satışa çok ayıp :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aa tüh ..yine de takip et sen satılmazsa mutlaka ayırırım çöp olmasından iyidir :)

      Sil
    2. pekbilmişe katılıyorum :))
      Ama yinede takipteyiim.

      Sil
    3. :) takipte kalın kızlar ama bir tanesi ne yazık ki satıldı :(

      Sil
  2. Hello flawlesslari tek tek mi satiyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen tek tek istersen 2sini bir alabilirsin

      Sil
  3. Hello flawless in son kullanma tarihi nedir acaba ? Birde MAc nc15-20 arasıyım beige rengi bana uyar mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Son kullanma tarihini bilmiyorum ama kış ortasında alındı ..bende ne yazık ki 15-20 vs. kavramlardan pek anlamıyorum kendi ten numaramı bile bilmiyorum :) ama şöyle söyleyim esmerseniz baya baya uyar koyu çünkü rengi

      Sil
    2. beyaz tenliyim..malesef o zaman:(

      Sil
  4. jimmy choo parfüm kaç ml acaba? ne kadarı duruyor onu anlamaya çalışıyorum da yani 30 ml ise 15 ml kadarı mı mevcut


    Müge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Ürün 60 ml yazmayı unutmuşum kusura bakmayın yarısından 1 parmak kadar daha fazla

      Sil
  5. teşekkür ederim döndüğünüz için. ben satın almak istiyorum mailinize yazacağım şimdi

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    benefit fondoten icin mail attim ..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...