27 Mart 2013 Çarşamba

BLOGDA Kİ SATIŞ İÇİN KISA BİR AÇIKLAMA !

Herkese günaydınlar

Günün yazısı bu değil ama aklıma takılan bir şeyi hemen sizinle paylaşıp ufak bir post yapmak istedim.
Malum geçen haftalarda blogda satış yapmaya başladım bakınızzzz .Beklediğimden daha fazla talep oldu sevindim.Zaten sürekli seri bir şekilde yapabileceğim bir durum değil  bu seferlik öyle denk geldi kim bilir ne zaman bir daha fırsat olur da yaparım bilinmez.

Gerek maille,gerek yorumlarla sorular soran,ilgilenen,alan bir çok kişi oldu sağolun .

Alıp almamak size kalmış bir şey tabi ki de yani zorla kimse kimseye bir şey yaptıramaz fakat mutlaka alacağım benim için 1 yada 2 gün ayırır mısınız diyenleri tüm içtenliğimle samimi bularak koşulsuz,şartsız ayrımlarını yaptım ...yaptım ama 1-2-3-4-...gün müsama göstererek bekledim,mail attım ....Yine söylüyorum tabi ki zorla bir şeyleri almak zorunda değilsiniz ama bir haber,bir mail ne biliyim bir mesaj çekerek ''ben vazgeçtim'' diyebilirsiniz sonuçta banka kredili ev , araba değil sattığım :)  ya da bunların hiç birini yapmadınız size atılan maile geri dönüş yapabilirsiniz .Bu konuda düşüncelerimi paylaşmak istedim sizinle umarım bu konuya biraz daha özen gösterirsiniz .Yazdıklarım genel bir düşüncedir yani kimseye direk sen yaptın dediğim bir durum değil yanlış anlaşılmasın.Sevgi , saygı benim için her şeyden önemlidir çünkü ..Haydi kendinize iyi davranın mujk :)

Hala satışta olan ürünleri görmek için buraya tık tık tık
Ürünler hakkında detaylı bilgi,kargo vb. konular için elidaninaskcesmesi@hotmail.com a mail atabilirsiniz.
Not : mailleriniz bazen spama düşüyor geç cevap verirsem bu sebepledir bilgilerinize :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...