11 Mart 2013 Pazartesi

CHRİSTİAN LOUBOUTİN 2013 YAZ KOLEKSİYONU !

Herkese günaydınlar, güzel günler ve iyi haftalar

Haftayı herkesin dikkatini çekecek bir konuyla açmak istedim.Beğensek de beğenmesek de merakla incelediğimiz bir markanın merakla beklediğimiz koleksiyonu görücüye çıkmış .Ayakkabı denildi mi ilk akla gelen marka olan Christian louboutin den bahsediyorum.

Modellerinin çok fazla dışına çıkmadan üzerinde belli başlı değişiklikler yaparak renklerini değiştirerek ,sezon trendleriden çivi vb. aksesuarları kullanan louboutin bu yaz sezonunda çoğunluk olarak pvc kullanmış ayakkabılarında.Klasik kesiminden ödün vermeyerek yenilemiş onları yine bakalım beğenecek misiniz ?

Ben özellikle 1 numarayı çok şık buldum,her ne kadar ayaklarım çok ince olmayıp,ince bantlı ayakkabıları tercih etmesem de :)












4 yorum:

  1. bir tane almak kısmet olurmu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 değil bir sürü almak kısmet olsun inşallah :)

      Sil
  2. Fiyat arlıkları nelerdir acaba ?
    Sevgilim bayılabilir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1000tl den 6bin tl ye kadar var ..nişantaşın da mağazaları var detaylı bilgiyi ordan alabilirsiniz ben yanlış bir bilgi vermiş olmayım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...